Ford începe restructurarea operațiunilor din Europa. Situație specială pentru fabrica din România

Ford începe restructurarea operațiunilor din Europa. Situație specială pentru fabrica din România
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 8 dec 2018

Ford a anunțat o amplă restructurare în Europa, inclusiv la nivelul șefilor care se vor ocupa de planul „Sprint to 6 Reset and Redesign”. Sunt așteptate tăieri la nivelul gamei de modele, al locurilor de muncă și chiar al uzinelor.

Ford a anunțat schimbări importante în managementul unităților din Europa, în special al business-ului din Germania și Marea Britanie, comunicatul oficial anunțând planul intitulat „Sprint to 6 Reset and Redesign”. Numele planului se referă la ținta de 6% pentru marja de profit, însă nu este precizat și un deadline al acestei ținte. Ulterior, un reprezentatn al companiei a declarat că ar fi avut în vedere anul 2020. Schimbarea vizează în special cele două unități de business din Germania și Marea Britanie, acestea fiind nu doar cele mai mari piețe ale mărcii din Europa, dar și centrele de producție care stau la baza acestei activități. Divizia europeană a Ford așteaptă pentru acest an un rezultat negativ, astfel că este nevoită să ia măsuri pentru a reveni pe profit.

Urmărește-ne și pe Google News

Numele noi anunțat de Ford pentru Europa încep cu șefii din Germania, Gunnar Herrmann, și Marea Britanie, Graham Hoare, care vor coordona restructurarea pe fiecare din cele două piețe.

Potrivit anunțului oficial, Ford mizează pe susținerea producției de SUV-uri, care generează în acest moment un procent mare din vânzări și sunt profitabile pentru companie. Acesta este motivul pentru care uzina din România nu va fi afectată de aceste restructurări, ci s-ar putea bucura de noi angajări, pentru introducerea celui de-al doilea model în producție, anunțat deja de companie.

Analiștii speculează pe margina restructurărilor, spunând că restructurarea va consta în eliminarea modelelor neprofitabile, reducerea de locuri de muncă în uzinele în care sunt produse aceste modele și chiar închiderea unor facilități.

Anterior, ziarele britanice au scris că sunt vizate circa 24.000 de locuri de muncă și modele neprofitabile, precum Galaxy, S-Max, dar și Mondeo. Cei de la Ford au dezmințit, la acel moment, informațiile. 

viewscnt
Afla mai multe despre
ford