EXCLUSIV Record Volkswagen în România: comenzi online pentru SUV-ul Touareg de 5 milioane euro în 4 săptămâni

EXCLUSIV Record Volkswagen în România: comenzi online pentru SUV-ul Touareg de 5 milioane euro în 4 săptămâni
scris 23 apr 2018

Volkswagen România a reușit să vândă aproape 100 de exemplare din SUV-ul Touareg, imediat după debutul său la nivel mondial, într-un volum record, doar cu cardul, online, prin intermediul site-ului dedicat, prin care a fost lansată oferta de prelansare pentru clienții români.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider

Odată cu prezentarea de la SIAB, Volkswagen România a anunțat că primește rezervări online, cu plata unei rezervări de 1.000 de euro, pe site-ul dedicat modelului Touareg. Oferta cuprindea versiunea Touareg Style, V6 TDI de 231 CP, și Touareg Elegance/Atmosphere, V6 TDI de 286 CP.

Urmărește-ne și pe Google News

Startul a fost dat în aceeași zi cu premiera mondială din Beijing și, în 4 săptămâni, Volkswagen România a vândut mașini în valoare de 5 milioane de euro, în condițiile în care mașina nu a fost încă lansată pe piața din România, în rețeaua de dealeri.

EXCLUSIV Tarom face un prim pas spre eficientizare, cu un sistem IT care va trimite pasagerilor mesaje la maximum 10 minute după aterizare, le va propune oferte personalizate și va monitoriza tarifele altor operatori CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Tarom face un prim pas spre eficientizare, cu un sistem IT care va trimite pasagerilor mesaje la maximum 10 minute după aterizare, le va propune oferte personalizate și va monitoriza tarifele altor operatori

Potrivit informațiilor din interiorul companiei Porsche România (importator oficial al VW), au fost înregistrate pe site-ul touareg.volkswagen.ro aproape 200 de persoane care au fost interesate de noul model, iar jumătate din acestea și-au comandat deja mașina, făcând o rezervare prin plata unui avans de 1.000 de euro. Astfel, plățile însumate, făcute exclusiv cu un card de credit, s-au ridicat la aproape 100.000 de euro.

Potrivit datelor colectate de cei care se ocupă de tranzacțiile digitale pentru Touareg, peste 60% din clienții care au rezervat mașina au optat pentru versiunea care costă 60.000 de euro, cea mai scumpă dintre cele două versiuni oferite în această campanie, restul optând pentru varianta mai ieftină, care costă 42.990 euro. Culoarea cea mai cerută de români este Sand Gold, aceeași pe care a avut-o modelul expus la Romexpo, în cadrul SIAB. Pe locul al doilea în preferințe este albastru (Reef Blue), urmat de negru (Deep Black Pearl).  

Conform datelor transmise Profit.ro de către VW România, ținta inițială a fost epuizarea unui volum de SUV-uri până în luna iunie, însă viteza comenzilor va face ca mașinile prevăzute pentru oferta online să fie epuizate mult mai repede.

Evenimentul este unul extrem de interesant pentru vânzările online de automobile, care încep să devină o opțiune din ce în ce mai atractivă pentru clienții din toată lumea, inclusiv pentru cei din România. Mai mult decât atât, faptul că mai mult de jumătate din trafic a venit de pe dispozitive mobile, dar și că 25% din plățile destinate rezervării au fost făcute de pe telefoane sau tablete, arată rolul tot mai accentuat pe care îl joacă aceste dispozitive în tranzacții.

Alte date interne arată că intervalul de vârstă 35 - 44 de ani a fost cel mai prezent, urmat de cel cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani. Clienții din București, Cluj și Iași au făcut cele mai multe comenzi pentru noul Touareg.

VIDEO Volkswagen Touareg, dezvăluit în premieră la SIAB. Prețurile pentru piața românească CITEȘTE ȘI VIDEO Volkswagen Touareg, dezvăluit în premieră la SIAB. Prețurile pentru piața românească

Bogdan Florea, șeful Volkswagen România, a declarat pentru Profit.ro că vânzările online în piața auto au un potențial foarte mare: „Comportamentul consumatorilor în segmentul auto se schimbă în era digitală. Decizia acestora de achiziție este puternic influențată de interacțiunile online”.

Referitor la faptul că mașinile încep să devină tot mai mult obiectul tranzacțiilor online, Bogdan Florea acesta a confirmat: „Comerțul online pătrunde și în industria auto, iar noi ne dorim să fim prezenți în toate momentele importante din journey-ul consumatorului și să le oferim experiențe cât mai complete online. De la research, la tranzacția finală”.

Volkswagen Touareg este un SUV de mari dimensiuni, care  ajuns la a treia generație. A fost lansat în 2002 și a devenit în scurt timp o alternativă la SUV-urile premium consacrate. Anul trecut, pe piața din România au fost vândute 541 de exemplare, România fiind una dintre cele mai importante pentru acest model, în Europa.

viewscnt
Afla mai multe despre
volkswagen
vw
touareg
siab
ofertă touareg