Compania cehă Carvago, care operează o platformă online de vânzare a mașinilor second-hand și care a confirmat recent că intră în România, mișcare anunțată în premieră de Profit.ro, și-a propus să vândă pe piața locală, în acest prim an, între 800 și 1.000 de mașini, pentru ca anul viitor să ajungă la peste 3.000 de unități. Pe de altă parte, pe platformă sunt disponibile și produse de la dealerii autorizați din România, în special din gama Dacia, revândute clienților din Europa.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Compania targetează poziția de leader al pieței europene.
Urmărește-ne și pe Google News
"Estimăm pentru acest an între 800 și 1.000 de mașini, iar în 2023, între 3.000 și 4.000, cu o valoare medie de 15-20.000 de euro", a declarat pentru Profit.ro Jakub Šulta, CEO-ul și fondatorul Carvago.
Până în prezent, circa 7.500 de mașini din România au fost vândute pe site-ul Carvago, în special în Germania, unde marca este bine cunoscută.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Deprecierea acțiunilor la companiile din zona tehnologică poate reprezenta o oportunitate pentru investitori
Platforma va avea în România 10-15 angajați, cu atribuții de vânzări și suport clienți.
Šulta spune că, din ce a văzut la finele lunii aprilie, când s-a aflat la București pentru lansarea operațiunilor, parcul auto este similar celui din Cehia, Slovacia sau Polonia, astfel încât publicul țintă este asemănător, și a remarcat preferințele pentru SUV-uri și mașini cu combustie clasică.
Compania este prezentă pe piețele din Cehia, Slovacia, Polonia, Austria, Germania, Italia și România, iar până la finele anului plănuiește să se extindă în Spania și Elveția.
Platforma include acum o gamă formată din peste 700.000 de mașini, furnizate de dealeri europeni. Printre serviciile acesteia se numără inspectarea mașinii, finanțarea, o garanție de până la 24 de luni, livrarea și înregistrarea vehiculului.