Măsura vine după ce, în octombrie anul trecut, au fost prezentate un site web și o aplicație mobilă unice, care permit clienților să rezerve legături în întreaga Europă continentală, precum și un program comun de fidelizare sub marca existentă Club Eurostar, relatează Business Traveller.
Cea mai recentă actualizare este că operatorul feroviar introduce noi denumiri pentru clasele de călătorie în rețeaua sa din cinci țări – Regatul Unit, Franța, Belgia, Țările de Jos și Germania, scrie G4Media.ro.
Noile clase sunt cunoscute sub numele de Eurostar Standard, Eurostar Plus și Eurostar Premier și pot fi rezervate începând din 24 aprilie pentru călătoriile cu trenul din 4 noiembrie.
În prezent, aceste clase se numesc Standard, Standard Premier și Business Premier pe rutele de pe Canalul Mânecii, și Standard, Comfort și Premium pe rutele continentale.
Eurostar Standard este tariful de bază, iar pasagerii pot cumpăra băuturi răcoritoare ușoare de la cafeneaua Eurostar, în timp ce Eurostar Plus include scaune mai confortabile, mai mult spațiu de lucru și o masă ușoară gratuită cu serviciu de băuturi la bord.
Eurostar Premier oferă o flexibilitate suplimentară, garanție de îmbarcare pe toată durata zilei, acces la sală, o bandă prioritară dedicată pe rutele transfrontaliere și mâncare premium la bord.
Pentru a coincide cu clasele de călătorie cu noua marcă, operatorul feroviar a introdus, de asemenea, o nouă politică post-vânzare, care a intrat în vigoare pentru clasele Standard, Standard Premier și Comfort.
Clienții care călătoresc la clasele Eurostar Standard și Eurostar Plus își vor putea schimba biletul fără nicio taxă și de câte ori este nevoie până cu doar o oră înainte de plecare (deși se poate aplica o diferență de tarif). Pasagerii pot solicita, de asemenea, o rambursare cu până la șapte zile înainte de plecare, deși acest lucru presupune o taxă de 25 de lire sterline.
Cei care călătoresc cu Eurostar Premier vor putea să-și schimbe sau să-și ramburseze biletele fără taxe până la două zile după data plecării – dar numai începând cu 4 noiembrie.
CITEȘTE ȘI Costurile cu mâna de lucru în UE au crescut cu 5,3% în 2023; în România au urcat cu 16,1%Cei care au rezervat Eurostar Premier își pot schimba biletul sau pot obține o rambursare fără nicio taxă până la două zile după data plecării. Acest lucru este valabil pentru călătoriile începând cu 4 noiembrie.
„Când am conceput acest lucru, am observat cu atenție comportamentul și preferințele pasagerilor. Conform datelor noastre, 99,6% dintre pasagerii de pe rutele de pe Canalul Mânecii își schimbă sau își rambursează biletele în termen de 48 de ore de la ora inițială de plecare.” a declarat Eurostar pentru Business Traveller.
„Noua politică post-vânzare pentru toate clasele de călătorie Eurostar înseamnă că toți clienții pot beneficia acum de mai multă flexibilitate și opțiuni decât oricând și se pot bucura de o experiență de călătorie unică pentru vacanța de vară sau vacanța de toamnă.” A declarat Matthieu Quyollet, director de dezvoltare și integrare a afacerilor Eurostar.
Rețineți că, dacă v-ați rezervat biletul înainte de 23 aprilie, se aplică condițiile inițiale de schimb și rambursare. Cu toate acestea, dacă vă schimbați biletul pentru o dată ulterioară, se vor aplica atunci noile condiții de schimb și de rambursare. Clienții pot afla mai multe informații vizitând pagina de tarife de pe site.