Renault Group și partenerii săi de la Publicis și OMD au anunțat lansarea unui proiect de marketing care va crea o platformă comună care va dezvolta campaniile pentru mărcile Renault și Dacia.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Renault și agențiile Publicis și OMD au decis să creeze o platformă unică de marketing, în care să lucreze specialiștii celor trei companii, în sistem colaborativ, pentru a dezvolta campaniile de marketing ale Renault și Dacia. Platforma se va chema Voilà și va găzdui 200 de persoane și peste 20 de structuri pentru designul și producția campaniilor europene și globale ale celor două mărci ale grupului, Renault și Dacia. Potrivit anunțului, se urmărește aducerea împreună a specialiștilor și experților, mai degrabă, și nu neapărat a conținutului. Misiunea platformei va fi aceea „de a dezvolta planuri de comunicare pentru mărci și produse, care vor oglindi parcursul clienților de la dezvăluirea unui model până la lansarea pe piață.”
Cei de la Renault susțin că acest model de colaborarea răspunde evoluției strategiei grupului de transformare de la „marketing de masă la marketing individual”. Compania franceză mai spune că dorește să genereze angajamentul clientului și să creeze mărci puternice.