Dacia Spring se scumpește pentru a treia oară și trece de pragul de 20.000 de euro și în România. Este mai scump în România decât în Franța sau Spania

Dacia Spring se scumpește pentru a treia oară și trece de pragul de 20.000 de euro și în România. Este mai scump în România decât în Franța sau Spania
scris 1 apr 2022

Modelul electric Spring vândut de marca Dacia este scumpit din nou. După trei scumpiri, Dacia Spring este mai scumpă în România decât în Franța sau Spania, relevă date analizate de Profit.ro.

Dacia Spring este tot mai scumpă, din motive care țin de creșterea prețurilor materiilor prime, ale costurilor de trnasport, dar și ca urmare a modificărilor din Programul Rabla, care asigură jumătate din prețul acestei mașini sau cel puțin 51.000 de lei. În acest moment, Dacia a urcat prețul de bază al modelului electric Spring la 20.300 de euro pe piața din România, fiind mai scumpă cu aproape 3.000 de euro decât în Franța.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Va fi destul de greu pentru statele din zona OPEC să crească producția de petrol. Războiul se resfrânge și asupra altor industrii, precum cea a construcțiilor. Nou val de creșteri de prețuri CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Va fi destul de greu pentru statele din zona OPEC să crească producția de petrol. Războiul se resfrânge și asupra altor industrii, precum cea a construcțiilor. Nou val de creșteri de prețuri
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

E drept, în România, Dacia oferă doar versiunea superioară, dar chiar și pentru versiunea similară, prețul este mai mic în Franța cu 1.110 euro. În Germania, versiunea de bază este 20.940 de euro, cu doar 640 de euro peste prețul din România, iar în Spania, Spring este de asemenea mai ieftin, începând de la 19.205 euro.

Spring a fost lansat la 18.100 de euro în cea mai scumpă configurație, spre deosebire de alte țări, unde a fost disponibilă de la bun început și versiunea entry-level. La finalul anului 2021, pe fondul unui val foarte mare de cereri și în plină criză a cipurilor, care a blocat întreaga industrie și a generat modificări radicale ale obiceiurilor de cumpărare, Dacia Spring s-a scumpit cu 1.000 de euro, o creștere de preț destul de brutală, pentru un automobil proaspăt lansat.

VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Piețele au reziliență. Companiile continuă să arate rezultate financiare bune CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Piețele au reziliență. Companiile continuă să arate rezultate financiare bune

Șefii companiei au justificat decizia prin creșterea prețurilor la materii prime, la transportul naval și din cauza crizei de semiconductori. Apoi, în urmă cu mai puțin de două luni, prețul a crescut din nou, la 19.600 de euro, una dintre cele mai mari creșteri de preț din Europa, pentru acest model.

Programul Rabla Plus din România oferă celor care casează un automobil vechi un bonus care începe de la 51.000 de lei, pentru achiziția unui automobil electric. În acest fel, aproape jumătate din prețul de circa 100.500 de lei al unui Spring este suportat din bugetul statului.

PROFIT NEWS TV Claudiu Cazacu, Consulting Strategist XTB România: Chiar dacă dobânzile ar crește cu 1%, bursele pot să reziste. Teama principală nu provine din dobânzi CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Claudiu Cazacu, Consulting Strategist XTB România: Chiar dacă dobânzile ar crește cu 1%, bursele pot să reziste. Teama principală nu provine din dobânzi

Dacia Spring a fost în luna martie a doua cea mai vândută mașină din România, după Duster, ca urmare a intereseulu ifoarte mare din partea românilor, stimulați de subvenția din programul Rabla Plus.

viewscnt
Afla mai multe despre
pret dacia spring
scumpire dacia spring
pret spring rabla