Constructorul român Dacia a anunțat că numărul comenzilor pentru modelul electric Spring a crescut simțitor în ultimele luni, după ce primele exemplare au început să fie livrate. Cel mai probabil, apariția mașinii pe șoselele din Europa i-a încurajat și pe alții să cumpere mașina.
După ce campania de precomenzi a modelului electric Dacia Spring a adus 16.000 de rezervări, startul comenzilor și debutul livrărilor au generat un succes mai mare decât cel anticipat pentru prima mașină electrică a mărcii.
Reprezentanții Dacia anunță că ritmul comenzilor a urcat la aproximativ 5000 pe lună, începând din iulie, reprezentând un câștig pentru marcă și la nivel de clienți noi. Mai exact, spun cei de la Dacia, 8 clienți din 10 nu au mai deținut anterior o mașină a mărcii românești. Datele sunt colectate de pe piața din Franța, un Spring este deja cea mai vândută mașină electrică în ultima lună.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Cu aproape 40 000 de comenzi înregistrate în opt luni, Dacia Spring cunoaște un excelent demaraj comercial. Ca soluție de mobilitate electrică accesibilă tuturor, Spring atrage atât clienți tradiționali ai mărcii Dacia cât, mai ales, un număr foarte mare de clienți noi. R-EVoluția este așadar în plină desfășurare!”, a declarat Xavier Martinet, Director de Marketing și de Vânzări Dacia. Potrivit companiei, din cele 40.000 de mașini comandate în Europa, circa 7.500 de comenzi vin de la clienți din România. Dacia și-a propus să livreze până la finalul anului 3.500 de unități Spring.
Dacia Spring este cea mai ieftină mașină electrică din Europa, cu prețuri care se situează între 16.000 și 21.000 de euro, în funcție de piață și de echipare. România are unele dintre cele mai mari prețuri din Europa, nivelul Comfort fiind scumpit la 19.100 de euro la începutul acestei luni.