Noul logo Dacia și o nouă identitate de brand sunt în pregătire în cadrul companiei, odată cu implementarea planului realizat de Luca de Meo, Renaulution.
Daica va avea un nou logo, însă va fi introdus treptat, mai întâi în comunicare, publicitate și apoi în showroom-uri, pentru ca, pe măsură ce sunt lansate noi modele, acesta să fie aplicat și pe autovehiculele Dacia. În acest moment, Dacia anunță începerea campaniei de schimbare a imaginii de brand, pe 17 iunie, moment în care marca va intra în prima etapă de rebranding.
CITEȘTE ȘI Sunt penalizat dacă nu trec pe piața concurențială de energie? Schimb și contorul odată cu contractul la electricitate? Răspunsuri la cel mai des întâlnite întrebări despre liberalizareÎn luna ianuarie, odată cu prezentarea conceptului Dacia Bigster, a fost prezentat și noul logo al mărcii Dacia, care este format dintr-o asociere stilizată a literelor D și C (vezi foto). De asemenea, acolo unde este scris întregul nume al mărcii Dacia, literele sunt desenate cu un font nou, similar logo-ului. Primul model care ar urma să primească noul logo va fi urmașul Logan MCV și al Lodgy, un crossover cu trăsături de monovolum. Acesta are programată lansarea în 2022.
Planul Renaulution prevede reunirea mărcilor Dacia și Lada într-o singură unitate de business, care va raporta direct CEO-ului Renault. În cadrul acestei unități va funcțion și sistemul industrial în care sunt produse mașinile acestor două mărci, în România, Rusia și Maroc, condus de fostul director general al Dacia, Christophe Dridi.