Dacia Up&Go, lansată de marca românească pe marile piețe vestice, este ideea de marketing cu care constructorul român a reușit să relanseze vânzările SUV-ului Duster, relevă date analizate de Profit.ro.
Dacia a reușit să-și crească vânzările modelului Duster, în ultima lună, cu ajutorul unei oferte speciale Up&Go, care cuprinde cele mai multe dintre echipamentele de top, care sunt aplicate versiunii Prestige+ și – cel mai important pentru clienți – se livrează rapid. Dacia a înțeles că, în acest moment al crizei de semiconductori, există clienți grăbiți, dispuși să plătească mai mult, pentru a avea mașina cât mai repede. Iar pentru Dacia, întotdeauna mai mult înseamnă mai ieftin decât concurența, în condițiile în care modelele sunt livrate cu întârzieri de până la 60 de zile, din cauza lipsei de componente.
Așa că Dacia a creat o ediție specială, care este asamblată preferențial în uzină și costă ceva mai mult decât versiunea entry-level.
Dacia Duster Up&Go este echipată cu motorul ECO-G, care este un hibrid benzină – GPL, sau cu dieselul Blue dCi 115. Echipamentele standard includ cardul de acces și camera multiview, jante de aliaj, LED-uri de zi, Media Nav, cu priză USB, climatronic și multe alte echipamente, iar prețul este, pe piața din Franța, de18.900 de euro, iar în Germania chiar și mai ieftin: 16.790 de euro.
CITEȘTE ȘI Accesul la medicamente în timp de pandemie. Despre investiții, echipă, portofoliu de produse și acoperire națională, cu Gabriel Bănică, Director General Europharm DistribuțiePresa franceză spune că în ultima lună au fost vândute circa 10.000 de unități Duster, doar în această configurație, iar oficialii mărcii de la Mioveni se gândesc să extindă oferta pe Sandero și chiar pe Jogger, care urmează să fie lansat în scurt timp.
Oferta Up&Go nu este încă disponibilă pe piața din România, însă pe site-ul Dacia a apărut o secțiune care se intitulează „Promoții automobile cu livrare rapidă”, unde este posibil să apară o astfel de ofertă.
CITEȘTE ȘI Producția de autoturisme și-a revenit. Ford a înregistrat creștere față de 2020, Dacia conduce la volume produse
Dacia Duster Up&Go este o afacere pentru marcă, așa cum este și pentru client. Practic, echiparea Prestige, la care au fost adăugate cele mai comandate opțiuni, la un preț corespunzător, cu opțiuni pentru motorizare și câteva culori ale caroseriei, asigură Dacia că vinde mașini cu valoare adăugată mare, acestea primind prioritate la asamblare. În 30 de zile, clientul primește mașina, iar compania se asigură că va vinde preponderent mașinile cu profit mare.
Dacia a reușit în ultimele două lună să înregistreze creșteri mici dar importante pe cele mai mari piețe din Europa, în special în Franța, dar și în Germania sau Spania. Modelul Sandero se află între cele mai vândute 5 mașini din Europa, iar Duster este și el în Top 10. Uzina din Mioveni a reușit să readucă producția la nivelul înregistrat în 2020, după ce în octombrie producția scăzuse la minime istorice.