Spring pare a fi depășit perioada dificilă cauzată de schimbările de legislație din Germania și își continuă avansul, susținută în special de clienții de retail, care pot în continuare să primească subvenții, relevă datele analizate de Profit.ro.
Vânzările Dacia Spring în Germania au ajuns la 10.181 unități în luna octombrie, reprezentând 17,8% din totalul vânzărilor mărcii în acest an, pe această piață. Creșterea înmatriculărilor acestui model a fost de 23%, pe primele zece luni, deși începând de la 1 septembrie autoritățile germane au oprit subvenționarea pentru achiziția de mașini electrice în cazul companiilor.
Volumul de mașini Spring vândut de Dacia în Germania a fost mai mare cu aproximativ 1.100 de exemplare față de anul anterior, pe perioada respectivă.
Performanța Spring vine la finalul unei luni de recuperare, deoarece în septembrie modelul înregistrase un declin puternic, odată cu intrarea în vigoare a restricțiilor de subvenționare. Luna a zecea a adus pentru Dacia un volum total de 5.646 de autoturisme noi înmatriculate, din care 1.280 au fost Spring, 316 au fost Jogger Hybrid și 1070 au fost Duster, Sandero și Jogger cu motorizări GPL. În total, Dacia a vândut în octombrie 2.666 autoturisme cu propulsie alternativă.
Cele mai vândute mărci electrice din Germania rămân Volkswagen, care a avut 4.985 de unități înmatriculate în octombrie, și Tesla, cu ceva mai puține mașini, 3.353. În total, au fost înmatriculate pe această piață 112.427 autoturisme electrice, doar în octombrie.
Pe primele zece luni, numărul total al autoturismelor electrice vândute s-a ridicat la 424.623, fiind cu 37,8% mai mare decât cel din anul anterior, în perioada similară. Volkswagen continuă să fie lider al segmentului, cu 58.661 autoturisme vândute, cu 55,4% mai multe, în timp ce Tesla, în pierdere de ritm, a avut 54.761 autoturisme, cu o creștere de numai 31,5%.