Dacia a ajuns la 1 milion de mașini înregistrate în Franța, piață unde ocupă poziția a 5-a în funcție de numărul vehiculelor înregistrate.
Producătorul francez auto Renault a lansat marca Dacia în Hexagon în 2005, la șase ani de la preluarea constructorului de la Mioveni, pe care l-a transformat într-unul dintre cei mai puternici jucători din Europa pe segmentul automobilelor ieftine. Între timp, Franța a devenit cea mai mare piață pentru compania românească.
“Atingerea numărului de 1 milion de vehicule Dacia în Franța după mai puțin de 13 ani de la lansare confirmă poziția mărcii drept jucător-cheie pe piața auto franceză, unde a ocupat locul cinci în ultimii cinci ani, țintind, în special, categoria clienților individuali”, spune Damien Delcloque, director Renault pentru marca Dacia în Franța.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
2017 a fost un nou an record pentru Dacia în Franța, cu vânzări de 119.357 de autoturisme și vehicule comerciale ușoare și păstrarea locului cinci în funcție de numărul vehiculelor înregistrate. Sandero, cel mai bine vândut model Dacia pe piețele externe, a fost turismul preferat de clienții privați francezi pentru al doilea an la rând, fiind vândut în 51.982 de exemplare.
În total, Dacia a vândut 655.235 de autovehicule anul trecut, o creștere de peste 12% comparativ cu anul 2016, din care aproximativ 612.000 de mașini au reprezentat exporturi. Pe lângă Franța, principalele piețe pentru Dacia în 2017 au fost Germania, Italia, Spania și Turcia.