După lansarea noului limbaj de design al mărcii, în 2022, marca Dacia a început să introducă elementele de design în showroom-urile dealerilor, în toată Europa. După aproape doi ani, peste 1.000 de showroom-uri au fost transformate.
Rețeaua de dealeri Dacia a fost supusă unei transformări estetice în ultimii doi ani, iar acum compania spune că a reușit să schimbe peste 1.000 de spații ale dealerilor din Europa. Schimbare a însemnat nu doar utilizarea logo-ului și a culorilor specifice mărcii, ci și o arhitectură complet nouă la interior, la nivel de mobilier și spații utile de expunere a mașinilor.
Până la sfârșitul lunii noiembrie 2023, peste 1.000 de puncte de vânzare ale Dacia au implementat deja noua identitate de marcă. Doar în cursul ultimului an, 750 de showroom-uri au adoptat noul design, ceea ce echivalează cu o medie de 3 inaugurări în fiecare zi lucrătoare, explică Dacia.
Rețeaua din România a mărcii Dacia a fost extrem de eficientă, pentru că a ajuns la un procent de 97% cu implementarea noii identități vizuale de marcă. Este vorba despre 58 din cele 60 de showroom-uri Dacia din țara noastră. În privința implementării designului interior, schimbarea s-a produs în numai 35 de spații, până în acest moment.
Cea mai importantă trăsătură a noilor showroom-uri, pe lângă noul logo, este culoarea kaki, care a devenit un simbol pentru Dacia, datorită asocierii sale cu ideea de natură și aventură.
Dacia și-a propus ca, până la lansarea pe piață a noului Duster, în iunie 2024, toate showroom-urile Dacia, adică aproape 2000 de puncte de vânzare, să adopte noua identitate vizuală.