După lansarea noului limbaj de design al mărcii, în 2022, marca Dacia a început să introducă elementele de design în showroom-urile dealerilor, în toată Europa. După aproape doi ani, peste 1.000 de showroom-uri au fost transformate.
Rețeaua de dealeri Dacia a fost supusă unei transformări estetice în ultimii doi ani, iar acum compania spune că a reușit să schimbe peste 1.000 de spații ale dealerilor din Europa. Schimbare a însemnat nu doar utilizarea logo-ului și a culorilor specifice mărcii, ci și o arhitectură complet nouă la interior, la nivel de mobilier și spații utile de expunere a mașinilor.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Până la sfârșitul lunii noiembrie 2023, peste 1.000 de puncte de vânzare ale Dacia au implementat deja noua identitate de marcă. Doar în cursul ultimului an, 750 de showroom-uri au adoptat noul design, ceea ce echivalează cu o medie de 3 inaugurări în fiecare zi lucrătoare, explică Dacia.
Rețeaua din România a mărcii Dacia a fost extrem de eficientă, pentru că a ajuns la un procent de 97% cu implementarea noii identități vizuale de marcă. Este vorba despre 58 din cele 60 de showroom-uri Dacia din țara noastră. În privința implementării designului interior, schimbarea s-a produs în numai 35 de spații, până în acest moment.
Cea mai importantă trăsătură a noilor showroom-uri, pe lângă noul logo, este culoarea kaki, care a devenit un simbol pentru Dacia, datorită asocierii sale cu ideea de natură și aventură.
Dacia și-a propus ca, până la lansarea pe piață a noului Duster, în iunie 2024, toate showroom-urile Dacia, adică aproape 2000 de puncte de vânzare, să adopte noua identitate vizuală.