Transportatorii atrag atenția asupra faptului că anumite categorii de service-uri auto din România apelează la practici incorecte prin tarife foarte mari și prin introducerea spre decontare a unor facturi nejustificate ca valoare către companiile de asigurări, pentru plata mașinilor de schimb date spre folosință șoferilor.
"Avem multe semnale care arată frauda în acest domeniu de activitate. De multe ori șoferul păgubit nu beneficiază de mașină la schimb, chiar dacă service-ul a facturat-o către societatea de asigurare, spre decontare. În același timp, salutăm service-urile auto care demonstrează că pot efectua lucrări de calitate la prețuri corecte. Atragem atenția, însă, că există riscul ca, din cauza practicilor abuzive, cei aproximativ 6 milioane de consumatori din piața asigurărilor obligatorii să fie afectați printr-o eventuală creștere a tarifelor', susține Vasile Ștefănescu, președintele COTAR, potrivit Agerpres.
Unele service-uri auto încearcă să obțină un profit incorect, prin tarife foarte mari și prin introducerea spre decontare a unor facturi nejustificate ca valoare către companiile de asigurări, pentru plata mașinilor de schimb, în vederea compensării dreptului de folosință a autovehiculului avariat.