Costurile în scădere au readus Peugeot pe profit în 2015

Costurile în scădere au readus Peugeot pe profit în 2015
scris 24 feb 2016

PSA Peugeot Citroen, al doilea cel mai mare producător auto din Europa, a revenit pe profit în 2015, după pierderi de peste 500 milioane euro în anul anterior, pe fondul reducerii costurilor și a discounturilor acordate cumpărătorilor de mașini și în contextul productivității în creștere.

Peugeot a înregistrat anul trecut un profit net consolidat de 1,2 miliarde euro, comparativ cu o pierdere de 550 milioane euro în 2014, potrivit raportului financiar al grupului francez.

Urmărește-ne și pe Google News

Veniturile grupului au crescut cu 6%, la 54,68 miliarde euro, în pofida unui avans de doar 1,2% al vânzărilor globale, la 2,973 milioane vehicule, de la  2,938 milioane vehicule în 2014.

Acțiunile Peugeot au urcat cu 4% după publicarea rezultatelor financiare.

Peugeot susține că nu a mințit niciodată în privința emisiilor modelelor diesel CITEȘTE ȘI Peugeot susține că nu a mințit niciodată în privința emisiilor modelelor diesel

Profitabilitatea și veniturile în urcare evidențiază transformările care au avut loc la nivelul grupului sub conducerea lui Carlos Tavares. Taveres, care a preluat funcția de director general al Peugeot în 2014, a implementat o serie de măsuri pentru readucerea grupului pe creștere, scrie MarketWatch.

La finele anului trecut, divizia principală a grupului a raportat o marjă operațională de 5%, una dintre cele mai mari la nivelul industriei auto europene.

Peugeot va prezenta pe 5 aprilie noile ținte de creștere pe termen mediu.  

Potrivit estimărilor Peugeot, piața auto europeană va crește cu doar 2% în 2016, după un avans de 9% anul trecut. Și Piața din China va încetini în acest an, cu o creștere preconizată de 5%, față de 7% în 2015. În ceea ce privește Rusia și America Latină, grupul anticipează scăderi de 10%, respectiv 15%.  

viewscnt
Afla mai multe despre
psa peugeot citroen
peugeot
rezultate
profit