Toți constructorii auto au început să lanseze modele hibride sau electrice, însă constructorul francez Bugatti rămâne un caz aparte, rămânând fidel modelelor super-sportive cu motoare pe benzină, transmite AFP.
"Anul 2019 a fost unul excelent pentru Bugatti, cel mai bun de după 1998 în termeni de cifră de afaceri, livrări și rezultate", subliniază directorul general Stephan Winkelmann.
În total, 81 de automobile au ieșit de pe porțile atelierului de la Molsheim (Alsacia) anul trecut. Cele 450 de exemplare din modelul Chiron care sunt în circulație sau în producție (la un preț de 2,5 milioane euro pe bucată, fără taxe) și cele 40 de exemplare din modelul următor Divo (la un preț de cinci milioane euro pe bucată) și-au găsit deja cumpărător, scrie Agerpres.
Pentru moment nu este avut în vedere un Bugatti electric sau hibrid.
În prezent la nivel mondial există mai puțin de 700 de automobile Bugatti în circulație iar modele luxoase Veyron sau Chiron nu ies prea des pe șosea având în vedere că proprietarului unui Bugatti deține, în medie, 42 de automobile. În consecință, automobilele sportive produse la Molsheim rulează în medie abia 1.200 de kilometri pe an.