Transportatorul aerian național Tarom a anunțat joi lansarea primei aplicații mobile din istoria companiei, care poate fi descărcată gratuit de pe platforma Google play, pentru a le oferi pasagerilor acces rapid la destinațiile preferate, un istoric al călătoriilor și posibilitatea de a ține legătura directă cu compania.
“Achiziția de bilete on-line este o tendință în creștere în piață. Este eficient și simplu. Noi, prin Tarom app, răspundem unor nevoi de simplitate și eficiență. Vrem ca toți pasagerii noștri să știe că în aplicația Tarom îi așteaptă promoții, oferte speciale și multe alte beneficii. 2018 va fi ținut minte ca anul retehnologizării în Tarom”, a subliniat directorul general al societății, Werner Wolff.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Aplicația a fost dezvoltată împreună cu Amadeus, pentru a le oferi pasagerilor acces rapid la destinațiile preferate, un istoric al călătoriilor și posibilitatea de a ține legătura directă cu compania, pentru oferte speciale și promoții, scrie News.ro.
”Operațiunile de booking, ticketing și check-in sunt mult mai simple și pot fi efectuate, rapid, din aplicație”, adaugă reprezentanții companiei.
Aceștia afirmă că vor continua dezvoltarea aplicației mobile prin integrarea acesteia cu noul sistem CRM (Client Relations Manager).
În scurt timp, utilizatorii vor avea acces la module noi în aplicație, cum ar fi My Account. Lansarea aplicației pe platforma Apple IOS va avea loc în cursul lunii octombrie, potrivit estimărilor companiei.
Tarom are circa 1.850 de salariați și operează în prezent pe zborurile externe și interne cu o flotă de 25 de aeronave.
Pe 16 iulie, compania a semnat un contract pentru achiziția a cinci aeronave Boeing 737-MAX 8, construite special pentru Tarom. Cele cinci avioane au un preț de catalog de 586 milioane dolari și vor fi livrate până în anul 2023.
În plus, compania vrea să schimbe 13 avioane din flotă, urmând să dea un anunț în acest sens.