CONFIRMARE Rock ‘N’ Log intră pe piața locală: Nu este niciun motiv pentru care o companie internațională să nu activeze în România; noi vom fi aici și direct, și prin parteneri, ne vom dezvolta pas cu pas

CONFIRMARE Rock ‘N’ Log intră pe piața locală: Nu este niciun motiv pentru care o companie internațională să nu activeze în România; noi vom fi aici și direct, și prin parteneri, ne vom dezvolta pas cu pas
scris 24 aug 2022

Compania austriacă de transport și logistică Rock ‘N’ Log vede România ca fiind “pasul următor corect” din perspectiva extinderii regionale, o piață cu oportunități și angajați bine pregătiți. Rock ‘N’ Log confirmă decizia prezentată de Profit.ro privind intrarea pe piața locală și anunță că va continua să activeze atât direct, cât și prin parteneri de transport locali, cu ponderi egale, pentru început, în business-ul total.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

“România nu este un capitol cu totul nou pentru noi. Avem deja mulți parteneri excelenți de business aici. Mai ales din perspectiva transportatorilor, un volum de circa 1,5 milioane euro pe an este organizat cu companii de transport românești”, a declarat pentru Profit.ro Chucko Beslic, CEO-ul Rock ‘N’ Log.

Urmărește-ne și pe Google News
EXCLUSIV Locul din România vizat de gigantul Varta pentru investiția strategică de un miliard euro CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Locul din România vizat de gigantul Varta pentru investiția strategică de un miliard euro

Pentru următoarele luni, planurile companiei iau în calcul ponderi egale între business-ul derulat cu parteneri locali și cel efectuat direct.

Rock ‘N’ Log se adresează în principal clienților industriali și, temporar, și-a stabilit la Timișoara baza din România, urmând să se mute la Sebeș odată ce birourile de aici vor deveni funcționale.

“Am avut de ales între cele două orașe, dar în final am ales să începem în Sebeș pentru că unul dintre cei mai buni clienți pe care îi avem este localizat în această zonă, ca de altfel și managerul nostru”, a spus Beslic.

EXCLUSIV Antreprenorul român Adrian Polec, proprietarul singurei fabrici de baterii litiu-ion din România, a început o colaborare cu Mercedes-Benz Energy. Plănuiește investiții masive în două noi fabrici CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Antreprenorul român Adrian Polec, proprietarul singurei fabrici de baterii litiu-ion din România, a început o colaborare cu Mercedes-Benz Energy. Plănuiește investiții masive în două noi fabrici

România este “pasul următor corect” din perspectiva extinderii regionale și o piață “plină de talente”, neexistând chiar niciun motiv pentru care companiile internaționale să nu fie prezente local, notează CEO-ul.

Strategia Rock ‘N’ Log pentru România ia în calcul “o dezvoltare sănătoasă, pas cu pas”.

Rock ‘N’ Log este în proces de extindere în Europa – a deschis noi puncte de lucru în Austria și Bosnia – și speră să depășească anul viitor pragul de 60 de milioane de euro în privința cifrei de afaceri.

De la începutul anului, pe piața de transport și logistică și-au anunțat intrarea companii precum Sennder (Germania) și Omida (Polonia).

EXCLUSIV FOTO Fressnapf, cel mai mare retailer european de produse pentru animale de companie, a deschis primul magazin în România și intră în concurență cu Animax. Campanie de recrutare CITEȘTE ȘI EXCLUSIV FOTO Fressnapf, cel mai mare retailer european de produse pentru animale de companie, a deschis primul magazin în România și intră în concurență cu Animax. Campanie de recrutare

Sergiu Iordache, managing director la DSV Solutions, parte a grupului danez de transport și logistică DSV, declara recent pentru Profit.ro că se așteaptă, pentru perioada următoare, la o consolidare a pieței de profil, prin achiziții și fuziuni, în condițiile în care acum acest domeniu este foarte fragmentat, dar oferă în același timp oportunități de dezvoltare.

Piața de profil românească înregistrează în 2022 o creștere a cererii pentru toate tipurile de transport (rutier, aerian, maritim și feroviar), dar și pentru serviciile de depozitare în centre logistice.

Provocările sunt însă multiple – de la problemele legate de Covid, războiul din Ucraina, creșterile de prețuri pentru combustibili și energie sau inflația și reducerea capacității de transport rutier, atât din cauza lipsei de șoferi cât și din incapacitatea constructorilor de a produce camioane și semiremorci pe măsura cererii, ca urmare a crizei de componente auto.

viewscnt
Afla mai multe despre
rock ‘n’ log transporturi