CNAIR a anunțat că pe sectorul de drum dintre A1 și DN7, al Centurii București, se poate circula începând de la 1 septembrie pe 4 benzi. Șoseaua a stat pentru multă vreme într-un stadiu de finalizare de 80 – 90%, lucrările fiind întrerupte în repetate rânduri de ultimele guverne din caza neplății facturilor către constructori.
Potrivit CNAIR, lărgirea Centurii București pe acest sector la 4 benzi a costat 100 milioane de lei, la care se adaugă TVA. Guvernul care a demarat lucrările a fost Guvernul Ponta, în mai 2013, oprindu-le apoi în mai multe rânduri.
În ciuda anunțului oficial, însoțit și de o postare pe Facebook a ministrului Răzvan Cuc, lucrările pe sectorul respectiv nu sunt încheiate, existând încă o porțiune la care mai sunt de efectuat o serie de lucrări. CNAIR spune că este vorba despre 400 de metri de șosea, care va fi finalizată în octombrie.
CITEȘTE ȘI OMV Petrom a scumpit benzina și motorina cu 5 bani pe litru. Efect al majorării accizelor sau al cotațiilor internaționale afectate de uraganul Harvey?Centura București a fost modernizată la 4 benzi doar pe o porțiune redusă din totalul său, respectiv între DN2 și DN7, într-o primă fază, și acum cei 7,5 km, între DN7 și A1. Pentru a fi completată jumătatea de nord a Centurii, este nevoie de modernizarea sectorului dintre A2 și D2, care a fost scos la licitație în acest an, fără ca să fie anunțat cțâștigătorul. Acest sector a mai fost licitat, construcțiile au fost demarate, însă compania câștigătoare și-a declarat falimentul.