CNAIR a semnat contractul pentru supervizarea proiectării și execuției Podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila

CNAIR a semnat contractul pentru supervizarea proiectării și execuției Podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila
scris 16 ian 2020

CNAIR a anunțat că a semnat contractul "Supervizarea Proiectării și Execuției Podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila" cu asocierea Metroul - Italrom Inginerie Internationala - Sistema Ingegneria - Arex Lider Company, valoarea contractului fiind de 35,16 milioane lei fără TVA.

Contractul pentru proiectarea și execuția Podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila a fost semnat în 15 ianuarie 2018 între CNAIR și Asocierea Astaldi S.p.A. – IHI Infrastructure Systems CO. LTD, la o valoare de 1,995 miliarde lei, fără TVA, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Podul suspendat peste Dunăre este cuprins în Master Planul General de Transport al României și face parte din categoria proiectelor de tip ITI (Investiții Teritoriale Integrate), finanțabile din POIM 2014 - 2020, Axa Prioritară 2 "Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient".

Volkswagen, amendat cu aproape 32 milioane dolari în Polonia pentru Dieselgate CITEȘTE ȘI Volkswagen, amendat cu aproape 32 milioane dolari în Polonia pentru Dieselgate

Lungimea totală a obiectivului este de 23,413 km și cuprinde două secțiuni: drumul principal Brăila - Jijila, cu o lungime 19,095 km, și drumul de legătură cu DN22 Smârdan - Măcin, în lungime de 4,328 km.

Podul suspendat peste Dunăre, structura principală din cadrul proiectului, va avea o lungime de 1.974,30 de metri și va fi poziționat între km 4+596,10 si km 6+570,52 pe drumul principal Brăila-Jijila, respectiv la km 165+800 pe fluviul Dunărea (kilometraj pe Dunăre, măsurat de la Sulina), arată CNAIR într-un comunicat.

Drumul principal Brăila – Jijila va avea o lungime de 19,095 km și va fi prevăzut cu două benzi de circulație pe sens, benzi de încadrare, acostamente, zona mediană și zona de parapete.

Pe tronsonul cuprins între km 4+486,10 și km 6+680,30, unde drumul traversează fluviul Dunărea, se vor construi două viaducte de acces în lungime de 110 metri fiecare.

Traseul include o ramificație pe direcția Sud, până la intersecția cu drumul existent Smârdan - Măcin (DN22).

Drumul de legătură cu DN22 Smârdan - Măcin, cu o lungime de 4,328 km, va fi prevăzut cu o bandă de circulație pe sens. Drumul de legătură urmează să pornească de la km 7+940 al drumului principal (Brăila-Jijila) și se va intersecta cu DN22 Smârdan-Măcin.

De asemenea, CNAIR a anunțat, miercuri, că marți a ridicat suspendarea procedurii "Proiectare și Execuție Varianta de Ocolire Galați", publicând răspunsul consolidat la clarificarile adresate de către operatorii economici până la primul termen limită menționat în cadrul documentatiei de atribuire.

Odată cu ridicarea suspendării procedurii, a fost acordat un nou termen limită de depunere al ofertelor până la 24 februarie 2020.

"Menționăm că operatorii economici interesați de participarea la această procedură de achiziție publică au dreptul de a adresa noi solicitări de clarificare până la ultimul termen menționat în cadrul documentatiei de atribuire (21 de zile înainte de termenul limită de depunere al ofertelor)", precizează CNAIR.

Valoarea estimată a procedurii este de 899,55 milioane lei fără TVA.

Durata contractului este de 54 luni și cuprinde: 12 luni perioada de proiectare și 42 luni perioada de execuție a lucrărilor.

Finanțarea proiectării și execuției variantei de ocolire Galați în lungime de 33,6 km se va face din fonduri POIM.

viewscnt
Afla mai multe despre
cnair
pod braila