Compania care administrează rețeaua de căi ferate din România, CFR SA, a anunțat miercuri că circulația feroviară între Sighișoara și Daneș se va desfășura pe firul II modernizat al variantei de traseu nou-construită pe intervalul de stații Sighișoara – Ațel.
Tronsonul cuprinde patru poduri feroviare, printre care podul în formă de arc peste râul Târnava Mare, 2 tuneluri - Sighișoara și Daneș, 2 podețe și pasajul superior peste DN 13, scrie News.ro.
Lucrările vor permite atingerea vitezei maxime de circulație de 160 km/h pe o lungime mai mare, potrivit CFR SA.
CITEȘTE ȘI Număr record de întârzieri ale zborurilor din România. TOP-ul este condus de Tarom, Ryanair și Blue Air”Lucrările de modernizare a infrastructurii și suprastructurii feroviare pe noua variantă de traseu dintre Sighișoara și Daneș, pe care au fost construite trei lucrări de artă importante - Podul în formă de Arc peste râul Târnava Mare, în lungime de 134,6 m, Tunelul Sighișoara, în lungime de 401 m și Tunelul Daneș, în lungime de 969 m, cel mai lung tunel de cale ferată construit în România după 1989 - vor permite atingerea vitezei maxime de circulație de 160 km/h pe o lungime cât mai mare a traseului Sighișoara – Ațel”, se arată în comunicat.