BMW este prima marcă din România care lansează un serviciu pentru clienții ale căror mașini sunt rechemate în service. Practic, orice posesor de BMW poate verifica prin intermediul unui formular online dacă mașina sa este afectată.
BMW Group România oferă proprietarilor de modele MINI și BMW posibilitatea să verifice gratuit dacă automobilele pe care le dețin sunt afectate de acțiuni tehnice sau rechemări în service. Ulterior, clienții se pot adresa oricărui service autorizat, pot obține informațiile relevante și se pot programa pentru eventuale remedieri, toate realizate gratuit.
Procedura este simplă, dar nu este una automatizată: potrivit BMW, clienții completează un formular cu principalele date de contact și seria de șasiu a automobilului. Solicitarea este redirecționată către un service autorizat, la alegerea clientului. Service-ul va efectua verificarea automobilului într-o bază de date și poate executa ulterior potențiale remedieri de probleme, gratuit pentru client. Acesta primește o informare clară și transparentă asupra acțiunilor tehnice și/sau de rechemare la care este supus automobilul, precum și informații despre procedura de remediere și timpul necesar.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Soluția a fost dezvoltată având în vedere că mulți clienți conduc automobile second second-hand importate în România. De cele mai multe ori, acești clienți nu au intrat niciodată într-un servicie autorizat BMW și/sau MINI și pierd astfel o oportunitate importantă de a obține informații relevante despre automobilele pe care le conduc. BMW Group verifică în mod constant starea automobilelor sale și vrea să se asigure de buna funcționare a acestora, urmărind să reducă și riscurile minore prin stabilirea de campanii tehnice ca măsuri de precauție și, cel mai adesea, voluntare”, explică Alexandru Șeremet, Corporate Communication Manager BMW Group România.
Formularul poate fi accesat pe site-ul BMW, unde clienții mai pot comanda, de exemplu, manuale de utilizare pentru mașinile lor.
Dincolo de latura utilitară pentru acești proprietari, acțiunea BMW este una care are efecte comerciale subtile pe termen lung, pentru marca BMW, fiind atrași în rețeaua de service-uri a dealerilor mărcii clienți care în mod normal utilizează service-uri neautorizate sau service-uri de cartier.