BMW Group a reușit să-și onoreze promisiunea și a depășit pragul de 100.000 de automobile electrificate (electrice sau plug-in hibrid) la nivel global. Pentru a sărbători momentul, cei de la BMW au pregătit un spectacol de lumini proiectate pe cele patru turnuri ale sediului central din Munchen, transformându-le astfel în patru baterii gigant.
"Ne îndeplinim promisiunile", a declarat Harald Krüger, președintele Consiliului de Administrație al BMW AG. "Acest semn cu o înălțime de 99 de metri luminează drumul spre era mobilității electrice. Vânzarea pe parcursul unui singur an a 100.000 de automobile electrificate reprezintă un reper important, dar acesta este doar începutul pentru noi. De la lansarea BMW i3 în 2013, am livrat clienților noștri peste 200.000 de automobile electrificate, iar până în 2025 vom oferi clienților 25 de modele electrificate. Orientarea noastră timpurile către mobilitate electrică a făcut ca acest succes să fie posibil - iar electromobilitatea va continua să fie unitatea mea de măsură pentru succesul nostru viitor."
Emblematicul turn BMW "Four-Cylinder" a fost transformat, prin intermediul unei proiecții speciale, în patru baterii verticale, în seara de 18 decembrie 2017, de la ora 20.00 până la miezul nopții.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Unul dintre clienții BMW a fost în centrul unei surprize: în vârstă de 80 de ani și originar din Rhenania de Nord-Wesfalia (Germania), și-a primit noul BMW i3 de culoare Protonic Blue, la BMW Welt din München, fiind clientul cu numărul 100.000 din lume care alege un automobile BMW Group electrificat în acest an. Harald Krüger, președintele Consiliului de Administrație al BMW AG, l-a întâmpinat la BMW Welt și i-a înmânat personal cheile pentru noua mașină, comentând: "Entuziasmul legat de mobilitatea electrică este resimțit de toate generațiile și livrarea automobilului electrificat cu numărul 100.000 din acest an este un moment foarte special pentru mine".
Modelele electrificate ale BMW înregistrează o cerere deosebit de mare în Europa de Vest și în SUA, de exemplu, unde reprezintă 7% din totalul vânzărilor mărcii BMW de pe ambele piețe. În Scandinavia, unde BMW i3 este cel mai bine vândut model BMW, unul din patru BMW vândute este electrificat. În Germania, înmatriculările noi de automobile electrice și plug-in ale BMW Group vor ajunge în acest an la peste 10.000 de unități. De asemenea, trenurile de rulare electrificate joacă un rol din ce în ce mai important în mixul de motoare pentru modelele individuale: în 2017, fiecare al zecelea model BMW Seria 3 Sedan livrat clienților din întreaga lume a fost unul electrificat. În cazul BMW Seria 2 Active Tourer, 13% din modelele vândute în 2017 au fost plug-in hybrid. De la lansarea sa în iunie 2017, MINI Cooper S E Countryman ALL4 reprezintă deja una din zece vânzări MINI Countryman la nivel mondial. Vânzările modelului electric BMW i3 au crescut și ele cu aproximativ un sfert. (Toate date sunt pentru primele 11 luni ale 2017.)