BMW a început să vândă facilități pe bază de abonament

BMW a început să vândă facilități pe bază de abonament
scris 13 iul 2022

BMW a început să vândă pe bază de abonament mai multe facilități pentru mașinile sale, începând cu încălzirea scaunelor, care costă 18 dolari pe lună, 180 dolari pe an, 300 dolari pe trei ani sau 415 dolari permanent.

Printre celelalte funcții pe care BMW le vinde pe bază de abonament se numără încălzirea volanului, folosirea camerelor video pentru înregistrare și pachetul IconicSounds Sport, conform The Verge.

Urmărește-ne și pe Google News

Vânzările de automobile BMW au înregistrat un declin de 13,3% comparativ cu anul anterior, subliniind astfel faptul că actuala criză de semiconductori s-a agravat în 2022.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

BMW Group a vândut în primele șase luni ale acestui an 1,16 milioane de autoturisme, în scădere față de anul trecut, la finalul unui semestru doi care s-a apropiat de 20% declin, în raport cu perioada similară din 2021. Cea mai mică scădere a fost înregistrată de divizia de performanță, M Gmbh, care a pierdut doar 2,6%. Marca BMW a vândut 1,01 milioane de autoturisme, scăderea fiind de 13,7%, în timp ce MINI a avut un delcin ceva mai mic, de 10,9 procente, cu 140.711 unități vândute.

Cea mai bună evoluție a fost cea din segmentele electrificate ale BMW. În total, mașinile electrice au înregistrat un avans de 110%, cu un volum total de 75.891 unități vândute. Împreună cu autoturismele hibrid, vânzările electrificate au însumat 184.553 unități, cu 20,4% mai multe decât anul trecut. De asemenea, Rolls Royce a înregistrat o creștere a vânzărilor, cu aproape 7 procente, la un volum de 3.191 de vehicule de lux vândute.

Dacia Sandero, declarată mașina cu cea mai mică depreciere în clasa subcompactă CITEȘTE ȘI Dacia Sandero, declarată mașina cu cea mai mică depreciere în clasa subcompactă

„În pofida unui mediu provocator, am fost capabili să dublăm vânzările de vehicule complet electrice la nivel global, în prima jumătate a anului”, a declarat Pieter Nota, director pentru clienți, mărci și vânzări al BMW Group. „Nu sunt doar modelele electrificate care i-au inspirat pe clienții din toată lumea: mulțumită gamei de produse inovative și sustenabile, marca BMW a fost din noi numărul 1 în lume în segmentul premium, în prima jumătate a anului”, mai spune Nota, făcând referire la competiția cu Mercedes, pe care a depășit-o în 2021 pentru prima dată după mulți ani.

Anunțul lui Nota este cu atât mai surprinzător cu cât Mercedes-Benz nu a anunțat oficial rezultatele de vânzări din prima jumătate a lui 2022.

BMW și-a propus ca în acest an să vândă de două ori mai multe vehicule electrice decât anul trecut, iar numărul de comenzi existente la dealeri pentru modelul i4, peste 34.000 de unități, confirmă calculele corecte ale șefilor BMW.

Pe piețele importante ale grupului, China a înregistrat cel mai mare declin, 19%, cu 378.727 de unități vândute. În Europa, volumul a fost de 433.989, cu o scădere de 14 procente.

viewscnt
Afla mai multe despre
bmw
vanzari bmw
bmw mercedes
vanzari masini 2022