Linia aeriană Blue Air a anunțat, joi, reduceri de până la 20% la biletele de avion pentru rezervări realizate pe site, în contextul în care aniversează 14 ani de zbor, timp în care a transportat 26 de milioane de pasageri.
În cei 14 ani de activitate, au fost transportați peste 26 de milioane de pasageri și au fost parcurși peste 300 de milioane de kilometri, potrivit companiei. Și în acest an, Blue Air s-a concentrat pe creșterea frecvenței zborurilor interne, a inaugurat ruta București – Bacău, iar prin baza de la Constanța a încercat să faciliteze călătoria din vestul și centrul țării spre litoralul românesc, scrie News.ro.
Vara aceasta, compania a lansat zboruri pe ruta București – Palma de Mallorca, una dintre cele mai căutate destinații estivale din Europa. Pentru a răspunde nevoilor pasagerilor business, compania a inaugurat ruta București – Paris Charles de Gaulle, ca alternativă la Paris Beauvais. Totodată, compania a anunțat noi zboruri spre țările nordice, în contextul unei cereri tot mai mari.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
”Astfel, la rutele directe din București către Oslo, Helsinki și Stockholm, Blue Air a adăugat ruta Torino - Stockholm. Tot de la Torino, au fost lansate și zborurile spre Paris Charles de Gaulle, Stuttgart și Sevilla, iar la mijlocul lunii decembrie va avea loc zborul inaugural Torino – Cracovia. De pe baza de la Liverpool s-au inaugurat, în 2018, zborurile directe spre Palma de Mallorca și Malaga”, se arată în comunicat.
În anul centenarului, Blue Air a lansat două aeronave speciale, modele de Boeing 737-800 personalizate cu portretul Regelui Carol I (în luna iulie), respectiv al Regelui Ferdinand I (în luna decembrie). Astăzi, compania are baze la București, Iași, Bacău și Cluj, iar în timpul verii la Constanța.
”În Europa, continuă să investească în bazele din Italia (Torino și Alghero), Cipru (Larnaca) și Marea Britanie (Liverpool). De pe toate cele nouă baze ale sale zboară, anual, spre mai bine de 100 de destinații din 16 țări”, se arată în comunicat.
Flota Blue Air, formată din aeronave Boeing 737, este în modernizare, în acest an, compania investind 16 milioane de euro în flotă, în dezvoltarea profesională a echipei și în dezvoltarea rețelei de rute, iar cifra de afaceri estimată pentru 2018 este de 460 de milioane de euro, în creștere față de anul 2017.
Principalii competitori ai companiei, în România, sunt Wizz Air, Tarom și Ryanair.