Automobilele Model 3 și S al Tesla au redobândit recomandarea revistei Consumer Reports ca vehicule sigure, în cadrul unui studiu anual referitor la siguranță, ceea ce permite producătorului american de automobile electrice să își îmbunătățească imaginea publică, transmite Reuters.
Tesla a urcat cu patru poziții în clasament, pe locul 23 din 30 de branduri prezente pe piața americană, după ce a lucrat pentru a elimina problemele de producție a Model 3, a declarat Jake Fisher, director senior pentru testare auto la Consumer Reports.
Atât Model 3 cât și S și-au îmbunătățit ratingurile la ”mediu”, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Bătaia de joc pentru linia de metrou Drumul Taberei-Eroilor continuă. Elevii din cartier care la începutul lucrărilor erau în clasele primare se pregătesc acum de facultate și linia de metrou tot nu există”Oamenilor chiar le plac mașinile lor. Sperăm că dacă vor putea încetini un pic acest ritm frenetic de schimbare vor putea să mențină siguranța”, a spus Fisher despre proprietarii de mașini Tesla.
Tesla s-a bucurat de popularitatea Model S, care a fost inclus între primele locuri ale unui studiu separat al Consumer Reports, referitor la satisfacția proprietarilor, în fiecare an începând din 2013, când producătorul auto a fost inclus prima oară în clasament.
Fisher a avertizat că se așteaptă ca siguranța Tesla să rămână fluidă, având în vedere inconsistența istoricului său.
SUV-ul Model X al Tesla se află între modelele cele mai puțin sigure, potrivit studiului anual publicat joi de revistă.
Cercetarea anticipează care automobile noi vor provoca proprietarilor mai puține sau mai multe probleme, pe baza datelor colectate despre peste 400.000 de vehicule. Clasamentul realizat de revistă are influență în rândul consumatorilor și directorilor din industrie.
Plasarea în topul referitor la siguranță are tendința să fie afectat atunci când producătorii auto oferă automobile noi sau reproiectate, așa cum s-a întâmplat și în cazul brandurilor Volkswagen și Audi.
Brandul VW a coborât nouă poziții, pe locul 27, iar Audi a scăzut cu șapte poziții, pe locul 14.
Brandurile fără schimbări majore în gamă, cum este cazul brandurilor Dodge și Chrysler, au obținut creștere importante în clasament. Astfel, Dodge este brandul cel mai bine plasat între mărcile americane, pe poziția 8, realizând cea mai mare creștere, de 13 locuri. Chrysler a urcat cu 7 locuri, pe poziția 19, în timp ce Jeep s-a plasat pe locul 26.
Mărcile Lincoln și Ford ale Ford Motor s-au plasat pe locurile 15 și 16, iar brandurile Buick, GMC, Chevrolet și Cadillac ale General Motors ocupă locurile 18, 22, 25 și respectiv 30.
Siguranța pickup-urilor, dele mai populare vehicule de pe piața americană, este slabă în acest studiu. Camionetele F-150 și Ram ale grupului FCA s-au plasat în categoria ”cu mult sub medie”, în timp ce pickup-urile GM - Chevrolet Silverado și GMC Sierra – au o siguranță ”sub medie”.
Brandul de lux Lexus al Toyota Motor este în fruntea clasamentului, urmat de Mazda Motor și brandul Toyota.