Ofensiva de produse destinate pieței din China redesenează marca Audi conform celor mai noi preferințe ale publicului. Audi E SUV reprezintă un SUV de clasă mare care va avea o versiune de producție în doar câteva luni.
Audi a lansat deja anul acesta cinci modele noi, adaptate pieței din China, dar lansarea noii imagini, bazate pe o siglă care reprezintă numele AUDI scris cu majuscule, în locul celor patru cercuri, cuprinde modele noi-nouțe, care nu au mai fost produse sau vândute până acum.
Acestea sunt dezvoltate de producătorul german premium, parte a grupului VW, în centrele sale din China, cu ajutorul parteneriatelor chineze, și au în vedere respectarea tuturor tendințelor stilistice și tehnologice de pe această piață.
Noul concept E SUV a fost prezentat la Guangzhou, în cadrul salonului auto, și a fost dezvoltat de parteneriatul dintre Audi și SAIC.
Mașina are o lungime de 5.057 mm, o lățime de 2.042 mm, o înălțime de 1.786 mm și un ampatament de 3.060 mm. Caroseria sa este una tipică de SUV, având un design futurist, tracțiune quattro, bazată pe două motoare electrice amplasate pe cele două punți, o putere totală de 500 kW și conectivitate digitală completă.

„Conceptul AUDI E SUV celebrează prima aniversare a noii mărci AUDI, odată cu debutul conceptului E în Guangzhou”, spune Fermín Soneira, CEO al companiei de tip joint-venture dintre Audi și SAIC. „Acesta prezintă un limbaj de design AUDI inconfundabil, care conferă SUV-ului o poziție prestigioasă și progresivă - fără compromisuri între estetica sportivă și spațiul interior sau versatilitatea. Acest concept întruchipează viziunea noastră pentru mobilitate electrică premium, îmbinând moștenirea inginerească a Audi cu inovația digitală pentru a ne îndeplini angajamentul în China.”
Celălalt parteneriat, cu FAW, a prezentat noi modele bazate pe platforma PPE, începând cu Audi A6L e-tron , al treilea model PPE dezvoltat pentru piața chineză. Acesta este primul sedan complet electric al mărcii în China, aducând una dintre cele mai de succes serii de modele premium de pe piața locală în era electrică. Acestuia i s-a alăturat și modelul A6L cu un sistem de propulsie cu motor cu ardere internă bazat pe platforma Premium Combustion (PPC), ambele având un pachet consistent de tehnologii care stau la baza funcțiilor digitale și a sistemelor avansate de asistență a șoferului.
În acest fel, Audi a ales să vândă pe piața din China două mărci diferite și complementare, una bazată pe logo-ul tradițional, cealaltă pe noul logo fără cercuri.
„Abordarea noastră – două mărci, două grupuri motopropulsoare și integrarea inovației locale – dă deja rezultate”, spune președintele Audi China, Johannes Roscheck. „Acționăm cu hotărâre pentru a asigura succesul pe termen lung al Audi în China – bazându-ne pe poziția de lider stabilită în domeniul motoarelor cu ardere internă, extinzându-ne progresiv ofertele electrice. Progresul va continua în 2026, pe măsură ce adăugăm mai multe modele noi portofoliului nostru specific pieței pentru China.”
Noul Audi A6L e-tron complet electric are o baterie de 107 kWh, care oferă o autonomie de până la 770 de kilometri CLTC. Tehnologia de 800 de volți garantează viteze mari de încărcare, la stații rapide. A6L e-tron este fabricat la uzina Audi FAW NEV din Changchun, unde se mai produc Q6L e-tron și Q6L Sportback e-tron.
















