Automobile Bavaria Group, cea mai mare rețea de dealeri BMW din Europa Centrală și de Sud-Est, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 130 millioane euro, cu 39% mai mult față de anul 2015, a anunțat marți grupul.
Automobile Bavaria Group deține o cotă de piață de 66% pentru vânzările BMW și de 92% pentru marca Mini în România, scrie News.ro.
”În România am crescut mai mult la BMW decât la camioane. Piața s-a stabilizat. Pronosticul meu în 2008 a fost că își revine piața în 2014, nu s-a adeverit. Suntem pe un drum bun. Domeniul mașinilor electrice își dă foarte bine drumul”, a declarat Michael Schmidt, președintele MHS Holding, din care face parte Automobile Bavaria Group, într-o conferință de presă.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
De asemenea, vânzările de automobile noi marca BMW au crescut cu 33%, vânzările Mini cu 37%, iar cele de automobile rulate cu 39%, cele mai multe mașini rulate fiind marca BMW.
În 2016, rețeaua de dealeri auto Automobile Bavaria Group a vândut în România 1.769 automobile BMW noi, 202 automobile marca Mini, 120 motociclete marca BMW Motorrad și 784 de automobile rulate.
În acest an, grupul pregătește mai multe noutăți în gama BMW și Mini.
”La începutul acestui an, noile BMW Seria și Mini Countryman vor fi lansate în România. Gama de modele BMW Seria 6 și BMW Seria 4, care va intra pe piață în primăvara anului 2017, va oferi noi completări atractive pentru aceste modele. Așteptăm cu interes și prezentarea noului model BMW X3”, a afirmat Schmidt.
Cele mai bine vândute modele BMW în 2016, în cadrul rețelei Automobile Bavaria Group, rămân modele din gama BMW X și modelele din clasa medie: X5 (328 unități vândute), Seria 3 (254), X1 (227), X3 (215), Seria 5 (191) și X6 (162).
Cele mai bine vândute modele Mini au fost Mini Hatchback (cu trei si cinci uși - Cooper S) - 147 unități și Mini Countryman cu de 40 unități.
”Odată cu lansarea noului BMW Seria 5 și a noului Mini Countryman, ne așteptăm la o creștere a vânzărilor pentru aceste două modele în anul 2017”, estimează oficialii grupului.
Printre cele mai exclusiviste modele livrate anul trecut de Automobile Bavaria Group s-au numărat trei automobile hibrid BMW i8 și un BMW Seria 7, în ediție limitată aniversară - BMW Individual, cu un preț de peste 130.000 euro plus TVA.
O creștere semnificativă s-a înregistrat pentru gama electrică BMW i, cu un număr total de 37 de unități vândute (34 BMW i3 și 3 BMW i8).
CITEȘTE ȘI Carpatica: Fuziunea Băncii Carpatica cu Patria Bank nu a fost respinsă de Tribunalul București, care a cerut clarificăriModelul BMW Seria 5 a fost lider în vânzările de automobile rulate, comercializate prin rețeaua BavariaUsedCars.com, cu 152 unități vândute, urmat de modelul BMW X5 (105 unități), BMW Seria 3 (101 unități) și BMW X1 (75 unități).
De asemenea, Automobile Bavaria Group a înregistrat anul trecut o creștere cu 13% a vânzărilor de piese și manoperă. Venitul brut din manoperă a crescut cu 10,6% iar cel din piese cu 13,6%.
În total, 54.200 de automobile au fost întreținute și reparate în atelierele Automobile Bavaria Group, în cele 12 reprezentanțe din România.
Anul trecut, Automobile Bavaria Group a deschis o nouă reprezentanță în Bacău și o nouă locație la Târgu Mureș.
Automobile Bavaria Group Romania deține 12 dealeri BMW și 3 dealeri Mini, precum și un service Rolls-Royce. Este cel mai mare grup de dealeri BMW din Europa Centrală și de Sud-Est și cea mai mare rețea de dealeri auto destinată unui singur brand din România.
Grupurile de companii Automobile Bavaria Group, MHS Truck & Bus Group și Schmidt Gruppe Deutschland fac parte din MHS Holding, afacerile fiind administrate de Michael Horst Schmidt.
Cifra de afaceri totală a celor trei grupuri de companii a crescut în 2016 cu 64 millione euro față de anul precedent, la 374 millioane euro, înregistrând creșteri pe toate segmentele.
Automobile Bavaria este prezent în România de 23 de ani, fiind primul importator al mărcii BMW.