Anca Rarău, fost director de marketing la Banca Transilvania și BCR, lansează Brandocracy, un concept nou în consultanța de brand, dintr-o perspectivă integrată branding / marketing / cultură organizațională și customer experience, pentru care se îmbină obiectivele de brand și business cu leadership-ul și starea de bine a angajaților.
Noul concept, testat deja de un an în proiectele cu clienții cărora Anca Rarău le-a acordat consultanță după ce a intrat în antreprenoriat, va fi prezentat în cadrul unei conferințe care va avea loc la Cluj-Napoca, în 29 octombrie. Conferința se adresează antreprenorilor, profesioniștilor din marketing și din HR, directorilor generali (CEOs), tuturor celor care vor să descopere noi valențe ale legăturilor care există între brand, cifrele din obiectivele de business și percepția clienților.
Subiectele care vor fi atinse în cadrul evenimentului sunt legate de: drumul corect și cele mai bune alegeri în ceea ce privește strategia de la un moment dat, abordarea pieței, poziționarea de brand, antreprenoriat și modalități de “cucerire” a targetului, setarea obiectivelor de business și cum se pliază acestea pe obiectivele de brand.
Anca Rarău are experiență în marketing strategic și operațional, poziționare de brand, customer experience, employer branding, research și PR. Înainte de a intra în consultanță, a deținut poziții de management în două dintre băncile de top din România – director marketing și comunicare la Banca Transilvania (9 ani) și director marketing la BCR (5 ani), coordonând și lansând în piață branduri și proiecte de anvengură națională.
În 2017, Anca Rarău a intrat în antreprenoriat, fiind managing partner al firmei sab/ strategy+advisory+brandocracy, care are în portofoliul de clienți companii din domeniile medical, construcții, financiar, educație IT, hotelier, turism, cultural.