Compania Cris-Tim va pune accentul pe promovarea produselor sănătoase și mai are doar 2 aditivi alimentari de eliminat din rețetele sale, anunță fondatorul companiei Radu Timiș. „Aceasta va obliga întreaga industrie românească să se recalibreze.”
Obiectivul companiei Cris-Tim este de a aduce pe mesele românilor produse din carne „gustoase și sănătoase”, spune fondatorul acesteia Radu Timiș, subliniind că societatea va pune accent pe produsele de calitate, din care să înlăture compuși chimici. „Mai avem 2 E-uri de scos”, a declarat ieri Timiș în cadrul unui eveniment organizat de Bursa de Valori București și în care Cris-Tim a fost selecționată într-o primă ligă formată din 15 companii românești de perspectivă.
Care sunt perspectivele Cris-Tim? Timiș este încrezător că următorii 100 de ani sunt asigurați de vreme ce 2 băieței din cei 4 copii ai săi deja lucrează în cadrul companiei.
Compania care este acum premiată a fost fondată cu 700 de euro împrumutați de la prieteni.
CITEȘTE ȘI Compania de dezvoltare imobiliară, Element Development, înființată de Ionuț Dumitrescu, fondatorul Eurisko, a început proiectele Bistrița și Târgoviște Retail ParkVrea ca societatea Cris-Tim să devină „un exportator de bune practici” și compania cu cei mai fericiți angajați. Livrarea unor produse „sănătoase” către clienți este o țintă despre al cărei impact Timiș este conștient: „Va obliga întreaga industrie românească să se recalibreze.”
În opinia publică românească a devenit tot mai vie dezbaterea în ultimii ani referitoare la faptul că produsele de carmangerie sunt mai proaste cantitativ. Tema lansată de țările grupului de la Vișegrad potrivit căreia în Uniunea Europeană țările din Est au la rafturi produse inferioare calitativ celor din Occident a potențat nemulțumiri existente de mai mult timp și în societatea românească față de calitatea mărfurilor și produselor alimentare.