Compania de salubritate Supercom, cu capital integral românesc, a deschis 11 puncte noi de lucru în Cluj. Aproape 300 de utilaje noi intră în flotă. Sistemul integrat de management al deșeurilor, gestionat de compania românească a creat deja peste 900 de locuri noi de muncă la nivelul județului. Investițiile noi, la zi, totalizează 42 de milioane de euro.
Serviciile integrate de salubritate prestate de compania Supercom deservesc aproximativ 800.000 de locuitori la nivelul județului Cluj. Dacă în 2021 compania avea în portofoliu salubritatea stradală și deszăpezirea sectorului 1 din municipiul Cluj Napoca, astăzi, 81 de UAT-uri la nivelul întregului județ sunt gestionate la nivelul de management integrat al deșeurilor de către Supercom.
”Într-o perioadă în care crizele suprapuse au pus o enormă presiune pe investitori, Supercom a găsit resursele pentru a aduce sistemul integrat de management al deșeurilor din județul Cluj la standarde de calitate internaționale”, a declarat Ilie Ciuclea, președintele Supercom.
În 2022, Supercom a preluat serviciul public de operare a Centrului de Management Integrat a Deșeurilor din Cluj.
”La începutul acestui an am făcut un bilanț investițional, la nivelul județului Cluj. Rezultatele sunt foarte bune: am investit 42 de milioane de euro pentru a crea un sistem cu adevărat integrat de management al deșeurilor. Am creat peste 900 de noi locuri de muncă, am echipat flota cu aproape 300 de utilaje noi și am deschis 11 puncte noi de lucru. Cred că vorbim despre una dintre cele mai mari investiții strategice în gestionarea deșeurilor pe care am făcut-o în ultimul timp”, a mai spus președintele Supercom.
Compania Supercom a preluat, incremental, activitățile de management al deșeurilor în județul Cluj, în sistem integrat. Acestea constau în colectare și transport deșeuri, salubritate stradală, dar și activități de deszăpezire. În acest moment, 81 de UAT-uri din Cluj, care totalizează aproximativ 800.000 de locuitori, sunt gestionate la nivel de salubritate de către compania Supercom.