Warner Music Group, conglomeratul de case de discuri din spatele unor artiști precum Radiohead, AC/DC și Madonna, a semnat un acord de licență cu aplicația chineză de video scurte TikTok pentru a-și crește veniturile din rețelele sociale, transmite Reuters.
Acordul pe mai mulți ani îi va ajuta pe artiștii și compozitorii Warner Music să deblocheze noi venituri și oportunități de marketing de la cei peste 1 miliard de utilizatori TikTok, au declarat companiile.
Condițiile financiare ale tranzacției nu au fost dezvăluite, scrie News.ro.
Platformele de social media precum TikTok au văzut mulți artiști noi devenind mari atunci când conținutul cu muzica lor a devenit viral, ajutându-i să obțină contracte majore de înregistrare.
Conform noului acord, artiștii și compozitorii Warner Music vor avea, de asemenea, acces la branduri partenere ale TikTok, cum ar fi World Wrestling Entertainment (WWE), și la noi funcții de monetizare, cum ar fi mărfuri, bilete și bunuri digitale.
Acordul licențiază colecția de muzică Warner Recorded Music și Warner Chappell Music către TikTok, TikTok Music, serviciul de streaming premium al aplicației de rețele sociale, editorul video CapCut și Biblioteca comercială de muzică TikTok.