Un stoc de peste 300.000 de mașini diesel noi stau nevândute la dealerii din Germania. Nemții se tem că vor fi interzise din cauza poluării

Un stoc de peste 300.000 de mașini diesel noi stau nevândute la dealerii din Germania. Nemții se tem că vor fi interzise din cauza poluării
scris 25 aug 2017

Dealerii de automobile din Germania au pe stoc un număr de peste 300.000 de automobile noi, Euro 5, care nu mai pot fi vândute, din cauza temerii clienților că nu vor mai putea să circule cu ele. Recentele scandaluri pe marginea motoarelor diesel și interdicțiile aplicate de mai multe orașe din Germania pentru mașinile poluante i-au determinat pe nemți să nu mai cumpere mașini echipate cu motoare diesel Euro 5.

Publicația Automotive News citează un reprezentant al asociației dealerilor care spune că mașinile sunt extrem de greu de vândut în acest moment. Un calcul al asociației bazat pe un preț mediu de 15.000 de euro pe vehicul arată că este vorba despre un stoc de peste 4,5 miliarde de euro, blocat în parcările dealerilor. Toate cifrele se bazează pe un studiu rapid făcut de asociație în rândul a 718 dealeri, pe 22 august. 85% din dealerii intervievați au spus că nu primesc suficient ajutor pentru a reduce aceste stocuri, în timp ce 77% din cei care au răspuns au spus că au fost nevoiți să reducă prețurile pentru a stimula vânzarea acestor mașini.

Urmărește-ne și pe Google News
Constructorii germani de automobile vor face un update mașinilor diesel Euro5, pentru a reduce emisiile poluante. Ecologiștii susțin că este prea puțin CITEȘTE ȘI Constructorii germani de automobile vor face un update mașinilor diesel Euro5, pentru a reduce emisiile poluante. Ecologiștii susțin că este prea puțin

Dealerii susțin că au nevoie de o poziție clară din partea autorităților, pentru a ști atât ei cât și clienții dacă aceste motoare sunt în pericol de a fi interzise.

Recent, producătorii gemrnai de automobile s-au întâlnit în cadrul unui forum alături de reprezentanții guvernului și au convenit să facă update-uri de software motoarelor diesel Euro 5, pentru a le reduce nivelul de emisii poluante, în timp ce pentru dieselurile mai vechi au decis să ofere discounturi dacă propritarii lor le dau în schimbul unui vehicul nou. Cu toate acestea, ministrul mediului a declarat că actualizările de softuri nu vor fi suficiente pentru ca mașinile diesel Euro 5 să treacă de testele ce vor fi aplicate pentru mai multe orașe, iar mașinile nu vor putea circula în respectivele orașe. Ca o consecință, aproximativ 30% din șoferii de mașini diesel au declarat în cadrul unui sondaj că vor încerca să-și vândă mașinile cât mai repede, pentru a nu ajunge în situația nefericită în care nu vor putea să mai intre în orașele în care mașinile lor sunt interzise.

viewscnt
Afla mai multe despre
diesel
mașini
germania