Un nou brand românesc de cinema încearcă să își facă loc pe piață

Un nou brand românesc de cinema încearcă să își facă loc pe piață
scris 6 dec 2019

Brandul românesc Cinema One Laserplex, un business lansat în urmă cu cinci ani și cumulând anul trecut afaceri de 14,6 milioane lei, a deschis al doilea cinematograf local, în Aushopping Satu Mare, după cel lansat în 2015 la Brașov, în Coresi Shopping Resort.

Brandul este operat de o companie controlată de Florin Maftei (65% din acțiuni), care este și General Manager, proprietar al Vogue Print Studio din București, de Constantin Tomescu (20%), cu acțiuni și la Docamed Clinic, și de italianul Giuseppe DAmbrosio, care controlează Hangar One, spațiu de relaxare amplasat lângă cinematograful Cinema One.

Urmărește-ne și pe Google News

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Florin Maftei

Florin Maftei

Anul trecut au atins un profit net de 3,4 milioane lei, cu 43 de angajați.

EXCLUSIV FOTO One United cumpără de la pilotul de raliuri Gabriele Marotta teren pentru hotel și apartamente de lux în cartierul corporatiștilor CITEȘTE ȘI EXCLUSIV FOTO One United cumpără de la pilotul de raliuri Gabriele Marotta teren pentru hotel și apartamente de lux în cartierul corporatiștilor

Pe piață operează, din 2016, și un alt lanț românesc de cineplexuri, HappyCinema, prezent în București, Buzău, Focșani, Alexandria, Bistrița și Bacău.

În România, cel mai mare operator de cinematografe este Cinema City, controlat de lanțul britanic Cineworld.

Pe piață a intrat recent și lanțul austriac de cinematografe Cineplexx.

viewscnt
Afla mai multe despre
cinema
laser
film