O treime dintre companiile mici și mijlocii nu știu cum să facă profit online. Idei concrete vor fi anunțate la WeLoveDigital.forum de cei mai puternici jucători, printre care Google, Orange, Carrefour, Uber, evoMag, Visa

O treime dintre companiile mici și mijlocii nu știu cum să facă profit online. Idei concrete vor fi anunțate la WeLoveDigital.forum de cei mai puternici jucători, printre care Google, Orange, Carrefour, Uber, evoMag, Visa
scris 27 mar 2017

O treime dintre companiile mici și mijlocii din România nu au o prezență online deși milioane de români cumpără produse prin internet, iar altele care sunt online nu știu cum să monetizeze cât mai eficient. Lipsa timpului și a resurselor necesare este principala justificare prin care business-urile locale își explică absența, neglijând nivelul ridicat al profitului care poate fi obținut din online și de care se bucură deja firmele care au știut ce și cum să facă. Sfaturi pentru a avea un business online de succes vor fi oferite acum, pe 4-5 Aprilie, la WeLoveDigital.forum, de către ministrul Comunicațiilor și cei mai puternici jucători în business.

Studiul a fost realizat în luna decembrie, pe un eșantion de 1.000 de companii mici și mijlocii din România.

Urmărește-ne și pe Google News

În același timp, însă, firmele în cauză neglijează faptul că milioane de români cumpără produse online, tot atâția fiind  și cei care folosesc motorul de căutare Google și rețeaua Facebook.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

''Tehnologia ne impactează semnificativ viețile și cel mai ințelept lucru pe care îl putem face este acela de a o pune la treabă în slujba noastră. Promovarea pe canale online este cel  mai bun exemplu în această direcție'', atenționează autorii studiului.

Semnificativ este faptul că numeroase firme care au făcut obiectul studiului au admis că nu au știut cum să înceapă un astfel de proiect în care să își promoveze produsele pe internet sau să dezvolte o afacere și în online.

Conform studiului, 18% dintre companii au menționat că lipsa timpului este unul dintre motivele pentru care nu au încă un site, 5,43% au afirmat că nu au știut cum să demareze un astfel de proiect, în timp ce 4,18% au indicat lipsa fondurilor ca principala frână în crearea unei prezențe online. Doar 10% dintre companii care nu dețin un site web au precizat că intenționează să construiască unul în perioada următoare sau că site-ul e deja în construcție. 

Idei concrete pentru un business de succes vor fi anunțate în 4-5 Aprilie, la WeLoveDigital.forum, de către ministrul Comunicațiilor și cei mai puternici jucători în business.

Detalii suplimentare pot fi aflate AICI

Participanții WeLoveDigital.forum vor avea ocazia de a învăța mai multe despre promovarea și creșterea unui business în mediul online de la o serie de specialiști din România și UK.  Augustin Jianu, Ministrul  Comunicațiilor și Societății Informaționale; Cristian Pațachia Sultănoiu, Development & Innovation Manager, Orange Romania; Nicoleta Schroeder, General Manager Uber Romania; Ana Sipciu, Industry Manager Google Romania; Mihai Patrascu, CEO, evoMag ; Cosmin Golea, Ecommerce Manager, Mobexpert; Bogdan Lupu, Head of digital, Carrefour Romania Marian Ignat, Director Digital Banking BCR; Robert Anghel, Director Digital Channels, ING Bank; Dorin Pena, Director General, Cisco România; Adi Paun, Online Marketing Manager & Development Project Manager, Carturesti.ro sunt doar câțiva dintre speakerii ce vor împărtăși audienței instrumente și strategii care îi vor ajuta să devină cât mai prezenți în ochii clienților și ai partenerilor de afaceri.

Cu peste 20 ani de experiență în domeniul digital și mii de ore de consultanță și training pentru clienți ca British Airways, Ryanair, Conde Nast, Hearst, Guardian Media Group, Time Inc, Publicitas, Mindshare, IAB UK &Ireland, Telegraph Media Group, Steve Thompson revine în România pentru a susține un workshop de Attribution Modeling.  În cadrul acestui workshop, Steve va prezenta audienței un set de reguli care determină cum se împarte “meritul” pentru o conversie între toate “touchpoint-urile” prin care a fost atins un utilizator până în momentul conversiei, reguli foarte importante în deciziile de investiții.

WeLoveDigital.forum vine cu un concept complex, cele două zile de eveniment îmbinând paneluri, sesiuni de dezbateri cu workshop-uri și o expoziție destinată celor interesați să își promoveze business-ul și să atragă noi parteneri de afaceri. Și nu în ultimul rând, participanții vor avea posibilitatea să fie prezenți fie la CONFERINȚĂ (4 aprilie), fie la WORKSHOP-URILE de a doua zi (Attribution Modelling, Telling your story in a visual way; Mobile Usability. Improve your mobile user experience using real-world evidence; Engaging with digital Natives. From Content to Digital Communication; SEO) în funcție de timpul pe care îl au la dispoziție și de subiectele care îi interesează cel mai mult.

În plus, cei care se înscriu până pe 30 martie  la workshop-urile din 5 aprilie pot beneficia de 30% discount daca completează codul promotional WLD17 în formularul de înscriere de pe pagina de eveniment! Programul forumului este disponibil pe site-ul evenimentului. Pentru înscrieri și informații suplimentare, accesează pagina dedicată. Oricât de multe știi despre Internet și afaceri digitale și orice vrei să obții, WeLoveDigital.forum te va ajuta să ajungi acolo mai rapid și mai eficient!

WeLoveDigital.forum… and You Should Too!

Detalii suplimentare pot fi aflate AICI

viewscnt
Afla mai multe despre
telefoane
smartphone