O treime dintre companiile mici și mijlocii din România nu au o prezență online deși milioane de români cumpără produse prin internet, iar altele care sunt online nu știu cum să monetizeze cât mai eficient. Lipsa timpului și a resurselor necesare este principala justificare prin care business-urile locale își explică absența, neglijând nivelul ridicat al profitului care poate fi obținut din online și de care se bucură deja firmele care au știut ce și cum să facă. Sfaturi pentru a avea un business online de succes vor fi oferite acum, pe 4-5 Aprilie, la WeLoveDigital.forum, de către ministrul Comunicațiilor și cei mai puternici jucători în business.
Studiul a fost realizat în luna decembrie, pe un eșantion de 1.000 de companii mici și mijlocii din România.
În același timp, însă, firmele în cauză neglijează faptul că milioane de români cumpără produse online, tot atâția fiind și cei care folosesc motorul de căutare Google și rețeaua Facebook.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
''Tehnologia ne impactează semnificativ viețile și cel mai ințelept lucru pe care îl putem face este acela de a o pune la treabă în slujba noastră. Promovarea pe canale online este cel mai bun exemplu în această direcție'', atenționează autorii studiului.
Semnificativ este faptul că numeroase firme care au făcut obiectul studiului au admis că nu au știut cum să înceapă un astfel de proiect în care să își promoveze produsele pe internet sau să dezvolte o afacere și în online.
Conform studiului, 18% dintre companii au menționat că lipsa timpului este unul dintre motivele pentru care nu au încă un site, 5,43% au afirmat că nu au știut cum să demareze un astfel de proiect, în timp ce 4,18% au indicat lipsa fondurilor ca principala frână în crearea unei prezențe online. Doar 10% dintre companii care nu dețin un site web au precizat că intenționează să construiască unul în perioada următoare sau că site-ul e deja în construcție.
Detalii suplimentare pot fi aflate AICI
Participanții WeLoveDigital.forum vor avea ocazia de a învăța mai multe despre promovarea și creșterea unui business în mediul online de la o serie de specialiști din România și UK. Augustin Jianu, Ministrul Comunicațiilor și Societății Informaționale; Cristian Pațachia Sultănoiu, Development & Innovation Manager, Orange Romania; Nicoleta Schroeder, General Manager Uber Romania; Ana Sipciu, Industry Manager Google Romania; Mihai Patrascu, CEO, evoMag ; Cosmin Golea, Ecommerce Manager, Mobexpert; Bogdan Lupu, Head of digital, Carrefour Romania Marian Ignat, Director Digital Banking BCR; Robert Anghel, Director Digital Channels, ING Bank; Dorin Pena, Director General, Cisco România; Adi Paun, Online Marketing Manager & Development Project Manager, Carturesti.ro sunt doar câțiva dintre speakerii ce vor împărtăși audienței instrumente și strategii care îi vor ajuta să devină cât mai prezenți în ochii clienților și ai partenerilor de afaceri.
Cu peste 20 ani de experiență în domeniul digital și mii de ore de consultanță și training pentru clienți ca British Airways, Ryanair, Conde Nast, Hearst, Guardian Media Group, Time Inc, Publicitas, Mindshare, IAB UK &Ireland, Telegraph Media Group, Steve Thompson revine în România pentru a susține un workshop de Attribution Modeling. În cadrul acestui workshop, Steve va prezenta audienței un set de reguli care determină cum se împarte “meritul” pentru o conversie între toate “touchpoint-urile” prin care a fost atins un utilizator până în momentul conversiei, reguli foarte importante în deciziile de investiții.
În plus, cei care se înscriu până pe 30 martie la workshop-urile din 5 aprilie pot beneficia de 30% discount daca completează codul promotional WLD17 în formularul de înscriere de pe pagina de eveniment! Programul forumului este disponibil pe site-ul evenimentului. Pentru înscrieri și informații suplimentare, accesează pagina dedicată. Oricât de multe știi despre Internet și afaceri digitale și orice vrei să obții, WeLoveDigital.forum te va ajuta să ajungi acolo mai rapid și mai eficient!
WeLoveDigital.forum… and You Should Too!