Platforma Takeaway.com, care la începutul anului a cumpărat și platforma de comenzi online de mâncare Oliviera, cu operațiuni în România, a preluat acum compania israeliană 10bis, pentru aproximativ 135 de milioane de euro, companie care se concentrează pe livrarea de mâncare pentru companii, o piață pe care Takeaway.com vrea să opereze și în alte țări.
În Israel, 10bis este lider de piață în livrarea online de produse alimentare, dar în principal lucrează pentru companiile care asigură masa angajaților prin intermediul platformei.
"Cu această afacere transformatoare, vom putea adăuga o ofertă B2B la propunerea noastră deja convingătoare, pe toate piețele noastre", spune Joerg Gerbig, COO Takeaway.com.
Pentru Takeaway, Israelul este o piață nouă. Compania este activă în Olanda, Belgia, Germania, Luxemburg, Elveția, Polonia, Austria, Bulgaria, Portugalia, Vietnam și România.
Takeaway.com deține deja cele mai mari mărci de livrare a produselor alimentare din Germania, Olanda, Polonia, Belgia și Austria, iar strategia acesteia este să devină numărul 1 și în România.
În acest sens, Takeaway.com anunța la începutul anului că va investi semnificativ atât în Bulgaria, cât și în România.
CITEȘTE ȘI Alexandrion, producătorul băuturilor Alexandrion și Cava D’Oro, intră în forță pe piața hotelieră locală: a cumpărat hotelul New Montana și l-a recrutat pe cel care a condus 10 ani vânzările RamadaCu sediul în Amsterdam, Takeaway.com a fost înființată în 2000 și are astăzi circa 900 de angajați, având operațiuni în 9 țări europene și în Vietnam, servind ca sursă de comenzi online pentru restaurante.
Pe piața locală funcționează diferite aplicații de livrare mâncare de la mai multe localuri, precum foodpanda, toscafood, hipMenu, iar alte restaurante și-au dezvoltat propriul serviciu de livrare.
La nivel global, principalii jucători sunt UberEats, Just Eat, Deliveroo, gigantul Amazon intrând recent, la rândul său, pe această nișă.