O nouă intrare: Retailerul german Kik Textilien vine în România după ce a avut cele mai mari vânzări din istorie

O nouă intrare: Retailerul german Kik Textilien vine în România după ce a avut cele mai mari vânzări din istorie
scris 25 ian 2018

Retailerul german Kik Textilien, aflat printre primii zece cei mai mari furnizori pentru sectorul de retail din Germania si având circa 3.400 de magazine în Europa, dintre care 2.600 de unități în Germania, va intra pe piața din România, înființându-și deja sucursala la finele anului trecut.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Compania, cu peste 25.300 de angajați, vrea să ajungă la 5.000 de sucursale în Europa.

Urmărește-ne și pe Google News

Retailerul vinde produse textile la un preț pe care încearcă să îl țină cât mai jos, dar și diferite accesorii și articole de papetărie.

EXCLUSIV Tranzacție: Mircea Vladu cedează participația sa de 4,99% la Happy Tour și primește 150.000 de euro de la ceilalți acționari, care evaluează astfel firma la 3 milioane euro CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Tranzacție: Mircea Vladu cedează participația sa de 4,99% la Happy Tour și primește 150.000 de euro de la ceilalți acționari, care evaluează astfel firma la 3 milioane euro

În 2016, Kik a avut vânzări de aproape 2 miliarde euro, cel mai mare nivel din anul 1994, cel al înființării companiei.

Kik face parte din grupul Tengelmann, care în 2010 și-a vândut rețeaua de magazine Plus din România către compania germană Lidl.

Tengelmann deține și brandul OBI, intrat în România în 2008, dar care a închis afacerea în aprilie 2015.

Un alt antreprenor schimbă business-ul pentru imobiliare: Ioan Istrate, care a lansat mărci de înghețată, preia o clădire de birouri din centrul Bucureștiului CITEȘTE ȘI Un alt antreprenor schimbă business-ul pentru imobiliare: Ioan Istrate, care a lansat mărci de înghețată, preia o clădire de birouri din centrul Bucureștiului

Tot acum a intrat pe piața din România și retailerul polonez Sezeer, controlat de grupul MIG (Marketing Investment Group), distribuitor exclusiv al brandurilor New Era, O'neill, Lotto, Confront, Feewear și al liniei de încălțăminte Lacoste, proprietar al unui lanț de 50 de magazine UP8 și cel care a creat cea mai mare platformă de vânzare cu amănuntul pentru produse de marcă sportivă din Polonia, deschizând primul magazin de pe piața locală.

Magazinul a fost deschis în centrul comercial Mega Mall din București, unde retailerul a închiriat o suprafață de circa 170 metri pătrați. Pe piață din 1998, grupul MIG deține 124 de magazine proprii, o rețea vastă de magazine partenere și depozite de distribuție în Polonia, Cehia, Germania, Slovacia, Lituania, Letonia.

Tranzacție: Eurofins Scientific, cel mai mare furnizor de servicii de analiza alimentelor, se extinde în România CITEȘTE ȘI Tranzacție: Eurofins Scientific, cel mai mare furnizor de servicii de analiza alimentelor, se extinde în România

Compania și-a început ascensiunea cu un acord de franciză cu lanțul internațional de retail sportiv Foot Athlete's Foot, iar în 2002 deținea deja câteva zeci de magazine din cele mai mari orașe poloneze. În același an a semnat acorduri exclusive cu branduri precum Umbro, Timberland și Asics, iar în 2009 a devenit unicul reseller polonez pentru linia de încălțăminte Lacoste și brandurile Mizuno și British Bench.

Pe piața locală operează și retailerul polonez de încălțăminte CCC, care recent, cum a anunțat Profit.ro, a semnat un acord neangajant pentru a cumpăra Peeraj Brands International SRL, care operează magazinele de pantofi sub marca CCC din România. Grupul de francize de fashion Peeraj este unul dintre cei mai importanți ju­că­tori de pe piața locală de modă, cu circa 100 de magazine sub diferite branduri.

Tot în România a intrat anul trecut gigantul american de articole sportive Under Armour, al doilea în domeniu din SUA, după Nike, mișcare anunțată în premieră de Profit.ro.

De asemenea, Profit.ro a anunțat la finele anului trecut că grupul turc Br Magazacilik Ticaret, care include magazinele Beymen și Altınyıldız Classics, retailerul Ran Group, care deține propriul brand de încălțăminte "Ranello", dar și o rețea de cafenele și restaurante, a intrat în România și vrea să ajungă într-un interval de 3 ani la o rețea de 15 magazine proprii pe piața locală.

viewscnt
Afla mai multe despre
kik
retailer
magazin