Retailerul american Foot Locker, cu aproape 3.000 de magazine în 28 de țări din America de Nord, Canada, Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia și Australia, își va deschide propriile magazine în România, primele orașe vizate fiind București și Brașov, relevă date Profit.ro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
"Datorită expansiunii globale și a marelui succes al companiei la nivel global, am decis să investim și să dezvoltăm compania pe piața românească", este mesajul gigantului american.
În București, magazinul este gândit să fie deschis în AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România.
CITEȘTE ȘI Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks - lider de piață pe mai multe segmenteCu sediul central la New York, Foot Locker, celebru inclusiv pentru faptul că uniforma angajaților săi este asemnătoare celei a arbitrilor, are venituri anuale de 7,5 miliarde dolari.
Portofoliul de mărci include Foot Locker, Lady Foot Locker, Kids Foot Locker, Champs Sports, Eastbay, Footaction și Sidestep.
De-a lungul anilor, gigantul american a cumpărat diferite firme de pe piață, ultima tranzacție fiind semnată în vara anului trecut, când a achiziționat două lanțuri de magazine de pantofi, pentru un total de aproximativ 1,1 miliarde de dolari, respectiv WSS din California, pentru 750 de milioane de dolari, și retailerul japonez de îmbrăcăminte stradală Atmos, pentru 360 de milioane de dolari.
CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Marius Coman, IoT Country Sales Manager Vodafone România: Eficiența operațională este unul dintre lucrurile pe care companiile le au în vedere atunci când își doresc să implementeze soluții de IoTUlterior, Under Armour a început să se extindă pe piața locală.