Netflix ar putea pierde 20% din conținut, calculat în ore de program, în eventualitatea în care companiile tradiționale de media își vor pune în practică promisiunea de a-și retrage conținutul din serviciul Netflix, potrivit datelor Ampere Analysis, citate de un raport realizat de Business Insider.
Datele Ampere Analysis scot în evidență cât de important va fi pentru Netflix să își păstreze utilizatorii serviciului său video, scrie News.ro.
Netflix a anticipat deja de ani de zile apariția unei astfel de situații și a investit în conținut original, aproximativ 8 miliarde de dolari în peste 700 de producții originale, în acest an.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Pierderea a 20% din conținut ar fi o pierdere semnificativă, dar ar putea fi chiar mai rău, dacă, de exemplu, acel conținut reprezintă peste 20% din orele vizionate de abonații Netflix.
Această probabilitate este una posibilă: 80% din utilizatorii Netflix urmăresc conținut licențiat și numai 20% conținut oiginal Netflix, precum "House of Cards" sau"Stranger Things,", arată datele 7Park.
Mai mult decât atât, pentru 42% din abonații Netflix din Statele Unite, 95% urmăresc conținut licențiat și doar 18% dintre aceștia vizionează conținut original Netflix pentru peste 40% din timp.
Consumul este cel mai important indicator de măsurare a valorii conținutului pentru baza de abonați și al modului în care compania trebuie să investească în conținut.
Netflix a dovedit cât de valoros este conținutul licențiat pentru abonații săi atunci când a plătit 100 de milioane companiei WarnerMedia, divizie a AT&T, pentru prelungirea licenței pentru serialul "Friends" în 2019, la începutul acestei săptămâni.
Unele seriale, cum este"Friends", sunt foarte populare pe platforma Netflix.
Datele 7Park arată că cele mai atractive seriale pe Netflix sunt "Friends," "The Office," și "How I Met Your Mother".
Netflix a pierdut deja drepturile de difuzare pentru toate episoanele serialului "How I Met Your Mother în favoarea Hulu.
Serialele respective se numără printre cele mai menționate seriale de televiziune pe Tinder, iar "Friends" se află pe primul loc, urmat de"Netflix", potrivit datelor Tinder.
În același timp, companiile de media tradiționale vor avea probleme să concureze cu capacitatea Netflis de a încheia acorduri de licențiere a conținutului, dar va trebui să o facă, dacă vor dori să aibă succes în industria streamingului.
Dacă aceste companii tradionale vor continua să licențieze conținut unor platforme precum Netflix, își vor dilua cererea pentru show-urile lor originale și în ultima instanță pentru propriile lor servicii.
Dintre conglomeratele tradiținale, anticipăm că Disney are cea mai mare probabilitate de a își respecta promisiunea de a evita Netflix, în încercarea de a-și promova propriul serviciu de streaming Disney+, potrivit raportului realizat de Business Insider.