Lanțul hotelier german Top International Hotels a intrat pe piața românească după ce a afiliat un hotel din Mamaia

Lanțul hotelier german Top International Hotels a intrat pe piața românească după ce a afiliat un hotel din Mamaia
scris 11 feb 2016

Unul dintre cele mai importante hoteluri din Mamaia, care a funcționat în ultimii opt ani sub franciza Golden Tulip, și-a schimbat denumirea în Zenith-Top Country Line-Conference&Spa Hotel după ce, în luna ianuarie, s-a afiliat lanțului german Top International Hotels.

Cu opt ani în urmă, în martie 2008, fondul de investiții Reconstruction Capital II Limited (RC2) anunța că a preluat 63% din Antares Hotels, firma care deținea hotelul Fantasy Beach Hotel din Mamaia. Fondul de investiții i-a plătit atunci 8 milioane de euro omului de afaceri Dumitru Becșenescu pentru a prelua controlul asupra unuia dintre cele mai bine cotate hoteluri din Mamaia. Tot atunci, fondul a desemnat compania de consultanță și management hotelier Peacock Hotels, condusă de Paul Mărășoiu, pentru a administrara hotelul, care a funcționat de atunci sub franciza Golden Tulip.

Urmărește-ne și pe Google News

Reprezentanții Peacock Hotels au declarat pentru Profit.ro că renunțarea la franciza Golden Tulip este o decizie strategică, pentru că proprietatea are nevoie de o identitate mai dinamică și de o distribuție globală proprie profilului său. S-a optat, astfel, pentru o soluție de "rebranding" și de repoziționare în piață, având în vedere că este cel mai mare hotel din Mamaia deschis permanent și complet funcțional pe toată durata anului. Astfel că, la epuizarea termenului inițial de opt ani al contractului de franciză cu Golden Tulip, în decembrie 2015, acționarii și managementul hotelului au optat ca această relație să nu mai fie reînoită, iar din ianuarie 2016 complexul hotelier a intrat în lanțul german Top International Hotels.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
ANT: Cu 11 chartere pe săptămână în acest an, față de 8, anul trecut, Israelul ar putea deveni principalul emițător de turiști pentru România CITEȘTE ȘI ANT: Cu 11 chartere pe săptămână în acest an, față de 8, anul trecut, Israelul ar putea deveni principalul emițător de turiști pentru România

Afilierea la Top International Hotels, spun reprezentanții Peacock, a fost decisă și în raport cu capacitatea acestui grup de distribuție globală, dar mai ales la nivel european, prima piață de referință pentru România. Top International deține două platforme specializate de distribuție pentru facilități de conferințe, "Conference Finder", și pentru facilități de spa, "Spa Finder".

În rest, spun sursele citate, nimic din profilul și standardul cunoscut al hotelului nu se va schimba, ci doar numele și apartenența la un alt grup hotelier. Odată cu acest proces de schimbare a identității și a imaginii în piață a fost începută și o nouă investiție menită să completeze facilitățile oferite de hotel, respectiv un centru Spa cu o arhitectură "avangardistă", cum o numesc cei de la Peacock, legat de hotel printr-o pasarelă, după ce în 2010 hotelul inaugura cel mai mare centru de conferințe de pe litoral. Centrul Spa urmează să fie deschis la jumătatea lunii iunie și va include piscină, saună, jacuzzi și sală de fitness.

Fondat în urmă cu trei decenii, Top International Hotels include peste 400 de hoteluri de 3-5 stele în principalele destinații turistice din Europa. Lanțul german operează peste 140 de hoteluri sub brandurile proprii Top International și Top City&CountryLine, precum și 260 de unități sub mărcile Welnessfinder, Embrace Hotels, VCH-Hotels și Falkensteiner. Hotelul din Mamaia face parte din grupul de proprietăți reunite sub marca Top City&CountryLine și este clasificat la patru stele, are 230 de camere, două restaurante, un centru de conferințe și piscină în aer liber.

Zenith este singurul hotel de lanț internațional dintr-o stațiune de pe litoralul românesc, dacă nu ținem cont de Ibis, hotelul din orașul Constanța.

viewscnt
Afla mai multe despre
hotel
lant
litoral
franciza