Renault a prezentat primele imagini cu modelul de serie al mărcii sport-premium Alpine, o marcă readusă la viață în ultimii ani de grupul francez. Modelul se numește A110 și reflectă, potrivit anunțului oficial, „principiile atemporale ale dimensiunilor compacte, greutății reduse și agilității care au creat succesul Berlinettei”. Evident, francezii se raportează la modelul clasic Alpine A110, care a făcut carieră în anii 70.
Alpine a prezentat anul trecut conceptul Vision, care anticipa acest model de serie un concept-car care a fost testat de jurnaliști pe șoselele Franței, alături de modelul clasic.
Trăsăturile lui Alpine A110 au la bază o structură de aluminiu, care îi conferă o greutate redusă și o agilitate sporită în competiția cu modelele concurente.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Renault țintește cu marca Alpine un segment superior al pieței, unde marja de profit este mai mare. Reprezentanții Renault au îndrăznit să compare Alpine cu Porsche, ceea ce reprezintă un cuțit cu două tăișuri care ar putea să-i aducă succesul dorit sau, la fel de bine, să o trimită în ridicol. În ultimii ani, studiile au arătat că europenii migrează tot mai mult de la mărcile de volum către cele premium, acesta fiind motivul pentru care ambele grupuri franceze, Renault și PSA, au decis să scoată pe piață branduri cu caracter premium.
Noul Alpine A110 va fi prezentat publicului pe 7 martie, în cadrul conferinței de presă Renault, la Geneva.