Firmele românești sunt ultimele din Uniunea Europeană la promovarea afacerii pe Internet. Anul trecut, 12% din întreprinderile din România și-au făcut publicitate online și mai puțin de o treime din firmele care folosesc Internetul s-au promovat pe rețele sociale. În acest timp, numărul consumatorilor care cumpărăr pe Internet crește accelerat. Cum pot antreprenorii să recupereze terenul pierdut și idei concrete pentru noi afaceri vor fi prezentate la a doua ediție a WeLoveDigital.forum, din 4-5 aprilie de către ministrul Comunicațiilor și cei mai puternici jucători din industrie, ca Google, Orange, Carrefour, Uber, evoMag, Visa.
Detalii suplimentare pot fi aflate AICI
Forumul, extrem de important pentru piața de business, are ca parteneri UPC, Telekom, Cert, Philips, Fan Courier, Visa, Iqos, easypost și DWF, fiind organizat cu sprijinul IAB, IAA, ANSSI, ANIS și 2Performant.
Parteneri media sunt News.ro, Adevarul.ro, Iqads, Smark, Softlead.
Statistica Eurostat semnalează un grad mare de înapoiere al antreprenorilor români în privința utilizării celei mai eficiente metode de promovare a afacerii. Iar acest lucru îi privează de notorietate și, cel mai important, de un segment important de clienți, potrivit agenției de marketing Perceptum.
"Din păcate, cele mai multe firme românești riscă să rămână mult în spatele companiilor străine. Iar această statistică este cu atât mai îngrijorătoare cu cât România deține infrastructura de comunicații optimă pentru aceste acțiuni”, atenționează Raluca Ghilea, Director Executiv Perceptum.
Potrivit statisticii europene, Malta și Irlanda au cele mai multe firme care se promovează pe mediile sociale, respectiv 71% și 66%. La nivel european, 77% din IMM-uri dețin o pagină web, 45% folosesc rețelele sociale pentru promovare și doar 25% își fac reclamă pe Internet.
Detalii suplimentare pot fi aflate AICI.
Participanții WeLoveDigital.forum vor avea ocazia de a învăța mai multe despre promovarea și creșterea unui business în mediul online de la o serie de specialiști din România și UK. Augustin Jianu, Ministrul Comunicațiilor și Societății Informaționale; Cristian Pațachia Sultănoiu, Development & Innovation Manager, Orange Romania; Nicoleta Schroeder, General Manager Uber Romania; Ana Sipciu, Industry Manager Google Romania; Mihai Patrascu, CEO, evoMag ; Cosmin Golea, Ecommerce Manager, Mobexpert; Bogdan Lupu, Head of digital, Carrefour Romania Marian Ignat, Director Digital Banking BCR; Robert Anghel, Director Digital Channels, ING Bank; Dorin Pena, Director General, Cisco România; Adi Paun, Online Marketing Manager & Development Project Manager, Carturesti.ro sunt doar câțiva dintre speakerii ce vor împărtăși audienței instrumente și strategii care îi vor ajuta să devină cât mai prezenți în ochii clienților și ai partenerilor de afaceri.
Cu peste 20 ani de experiență în domeniul digital și mii de ore de consultanță și training pentru clienți ca British Airways, Ryanair, Conde Nast, Hearst, Guardian Media Group, Time Inc, Publicitas, Mindshare, IAB UK &Ireland, Telegraph Media Group, Steve Thompson revine în România pentru a susține un workshop de Attribution Modeling. În cadrul acestui workshop, Steve va prezenta audienței un set de reguli care determină cum se împarte “meritul” pentru o conversie între toate “touchpoint-urile” prin care a fost atins un utilizator până în momentul conversiei, reguli foarte importante în deciziile de investiții.
În plus, cei care se înscriu până pe 30 martie la workshop-urile din 5 aprilie pot beneficia de 30% discount daca completează codul promotional WLD17 în formularul de înscriere de pe pagina de eveniment! Programul forumului este disponibil pe site-ul evenimentului. Pentru înscrieri și informații suplimentare, accesează pagina dedicată. Oricât de multe știi despre Internet și afaceri digitale și orice vrei să obții, WeLoveDigital.forum te va ajuta să ajungi acolo mai rapid și mai eficient!
WeLoveDigital.forum… and You Should Too!