Firmele românești - ultimele din UE la promovarea afacerii pe Internet. În acest timp, consumul online crește accelerat. Idei concrete de afaceri - anunțate la WeLoveDigital.forum de cei mai puternici jucători, ca Google, Orange, Carrefour, Uber, evoMag, Visa

Firmele românești - ultimele din UE la promovarea afacerii pe Internet. În acest timp, consumul online crește accelerat. Idei concrete de afaceri - anunțate la WeLoveDigital.forum de cei mai puternici jucători, ca Google, Orange, Carrefour, Uber, evoMag, Visa
scris 3 apr 2017

Firmele românești sunt ultimele din Uniunea Europeană la promovarea afacerii pe Internet. Anul trecut, 12% din întreprinderile din România și-au făcut publicitate online și mai puțin de o treime din firmele care folosesc Internetul s-au promovat pe rețele sociale. În acest timp, numărul consumatorilor care cumpărăr pe Internet crește accelerat. Cum pot antreprenorii să recupereze terenul pierdut și idei concrete pentru noi afaceri vor fi prezentate la a doua ediție a WeLoveDigital.forum, din 4-5 aprilie de către ministrul Comunicațiilor și cei mai puternici jucători din industrie, ca Google, Orange, Carrefour, Uber, evoMag, Visa.

Detalii suplimentare pot fi aflate AICI

Urmărește-ne și pe Google News

Forumul, extrem de important pentru piața de business, are ca parteneri UPC, Telekom, Cert, Philips, Fan Courier, Visa, Iqos, easypost și DWF, fiind organizat cu sprijinul IAB, IAA, ANSSI, ANIS și 2Performant.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Parteneri media sunt News.ro, Adevarul.ro, Iqads, Smark, Softlead.

Statistica Eurostat semnalează un grad mare de înapoiere al antreprenorilor români în privința utilizării celei mai eficiente metode de promovare a afacerii. Iar acest lucru îi privează de notorietate și, cel mai important, de un segment important de clienți, potrivit agenției de marketing Perceptum.

"Din păcate, cele mai multe firme românești riscă să rămână mult în spatele companiilor străine. Iar această statistică este cu atât mai îngrijorătoare cu cât România deține infrastructura de comunicații optimă pentru aceste acțiuni”, atenționează Raluca Ghilea, Director Executiv Perceptum.

Steve Thompson revine în România și prezintă secretele British Airways, Ryanair, Conde Nast, Hearst, Guardian Media Group, Time Inc, Publicitas, Mindshare, IAB UK & Ireland și Telegraph Media Group la WeLoveDigital.forum CITEȘTE ȘI Steve Thompson revine în România și prezintă secretele British Airways, Ryanair, Conde Nast, Hearst, Guardian Media Group, Time Inc, Publicitas, Mindshare, IAB UK & Ireland și Telegraph Media Group la WeLoveDigital.forum

Potrivit statisticii europene, Malta și Irlanda au cele mai multe firme care se promovează pe mediile sociale, respectiv 71% și 66%. La nivel european, 77% din IMM-uri dețin o pagină web, 45% folosesc rețelele sociale pentru promovare și doar 25% își fac reclamă pe Internet. 

Perspectivele României în domeniul online și idei de afaceri pentru antreprenori vor fi anunțate în 4-5 aprilie la WeLoveDigital.forum de către ministrul Comunicațiilor și cei mai puternici jucători din industrie, ca Google, Orange, Carrefour, Uber, evoMag, Visa.

Detalii suplimentare pot fi aflate AICI.

Participanții WeLoveDigital.forum vor avea ocazia de a învăța mai multe despre promovarea și creșterea unui business în mediul online de la o serie de specialiști din România și UK.  Augustin Jianu, Ministrul  Comunicațiilor și Societății Informaționale; Cristian Pațachia Sultănoiu, Development & Innovation Manager, Orange Romania; Nicoleta Schroeder, General Manager Uber Romania; Ana Sipciu, Industry Manager Google Romania; Mihai Patrascu, CEO, evoMag ; Cosmin Golea, Ecommerce Manager, Mobexpert; Bogdan Lupu, Head of digital, Carrefour Romania Marian Ignat, Director Digital Banking BCR; Robert Anghel, Director Digital Channels, ING Bank; Dorin Pena, Director General, Cisco România; Adi Paun, Online Marketing Manager & Development Project Manager, Carturesti.ro sunt doar câțiva dintre speakerii ce vor împărtăși audienței instrumente și strategii care îi vor ajuta să devină cât mai prezenți în ochii clienților și ai partenerilor de afaceri.

Cu peste 20 ani de experiență în domeniul digital și mii de ore de consultanță și training pentru clienți ca British Airways, Ryanair, Conde Nast, Hearst, Guardian Media Group, Time Inc, Publicitas, Mindshare, IAB UK &Ireland, Telegraph Media Group, Steve Thompson revine în România pentru a susține un workshop de Attribution Modeling.  În cadrul acestui workshop, Steve va prezenta audienței un set de reguli care determină cum se împarte “meritul” pentru o conversie între toate “touchpoint-urile” prin care a fost atins un utilizator până în momentul conversiei, reguli foarte importante în deciziile de investiții.

WeLoveDigital.forum vine cu un concept complex, cele două zile de eveniment îmbinând paneluri, sesiuni de dezbateri cu workshop-uri și o expoziție destinată celor interesați să își promoveze business-ul și să atragă noi parteneri de afaceri. Și nu în ultimul rând, participanții vor avea posibilitatea să fie prezenți fie la CONFERINȚĂ (4 aprilie), fie la WORKSHOP-URILE de a doua zi (Attribution Modelling, Telling your story in a visual way; Mobile Usability. Improve your mobile user experience using real-world evidence; Engaging with digital Natives. From Content to Digital Communication; SEO) în funcție de timpul pe care îl au la dispoziție și de subiectele care îi interesează cel mai mult.

În plus, cei care se înscriu până pe 30 martie  la workshop-urile din 5 aprilie pot beneficia de 30% discount daca completează codul promotional WLD17 în formularul de înscriere de pe pagina de eveniment! Programul forumului este disponibil pe site-ul evenimentului. Pentru înscrieri și informații suplimentare, accesează pagina dedicată. Oricât de multe știi despre Internet și afaceri digitale și orice vrei să obții, WeLoveDigital.forum te va ajuta să ajungi acolo mai rapid și mai eficient!

WeLoveDigital.forum… and You Should Too!

Detalii suplimentare pot fi aflate AICI

viewscnt
Afla mai multe despre
telefoane
smartphone