eMAG a plătit aproape 1 milion de euro pentru jumătate din aplicația de food delivery EuCeMananc

eMAG a plătit aproape 1 milion de euro pentru jumătate din aplicația de food delivery EuCeMananc
scris 6 nov 2019

eMAG, cel mai mare retailer online local, a plătit aproape 1 milion de euro pentru a prelua pachetul majoritar de acțiuni al firmei care operează aplicația de food delivery EuCeMananc, un business autohton lansat în 2014, la Timișoara, și cu o prezență astăzi în 18 orașe din țară, lider pe piața de food ordering din vestul țării. 

Șefii celor mai mari bănci din România vor dezbate cu celebrul economist Nouriel Roubini starea reală a economiei și perspectivele izbucnirii unei noi crize. Te așteptăm la eveniment! Click pentru detalii și înregistrare

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Tranzacția a fost parafată în urmă cu două luni, iar date publicate ulterior în Monitorul Oficial indică acum și suma tranzacției.

Urmărește-ne și pe Google News

Astfel, Dante International, firma care administrează eMag, a plătit 5.400 lei în numerar și 4.721.900 lei ca primă de emisiune, preluând 54% din acțiuni.

Fondatorii aplicației își propun acum să accelereze dezvoltarea business-ului, prin creșterea numărului de restaurante aflate pe platformă și, astfel, a varietății de mâncare care ajunge la clienții săi, având în plan dezvoltarea la nivel național și, ulterior, pe alte piețe.

Antreprenorii care au fondat compania și care vor conduce dezvoltarea sunt Alin Șerban, CEO, Mihai Brenda, COO , și Laurențiu Duță, CTO, creatorul platformei.

EXCLUSIV Fostul diplomat Ion Maticiuc și tatăl antrenorului Serenei Williams pregătesc un ansamblu rezidențial pe malul lacului Pantelimon CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Fostul diplomat Ion Maticiuc și tatăl antrenorului Serenei Williams pregătesc un ansamblu rezidențial pe malul lacului Pantelimon

Platforma reunește în prezent ofertele a circa 600 de restaurante din 18 orașe, respectiv București, Timișoara, Oradea, Arad, Brașov, Iași, Sibiu, Deva, Alba Iulia, Baia Mare, Ploiești, Craiova, Brăila, Reșița, Botoșani, Pitești, Suceava, Roman.

Pe piața locală funcționează diferite aplicații de livrare mâncare de la mai multe localuri, precum Oliviera, preluată la începutul anului de platforma Takeaway.com, toscafood, foodpanda, la care se adaugă nou-intratele Glovo și platforma FoodEx, având sediul central în Manizales, Colombia, parte a Gilinsky Group, iar alte restaurante și-au dezvoltat propriul serviciu de livrare.

EXCLUSIV One United cumpără de la Vasile Petrescu, fost acționar al MindBank, un teren într-o zonă exclusivistă a Bucureștiului. Plata se face în apartamente CITEȘTE ȘI EXCLUSIV One United cumpără de la Vasile Petrescu, fost acționar al MindBank, un teren într-o zonă exclusivistă a Bucureștiului. Plata se face în apartamente

Anul trecut, compania americană de ridesharing Uber a lansat în România Uber Eats, serviciul de livrare a mâncării de la restaurantele locale, o platformă deschisă în urmă cu 5 ani și disponibilă astăzi în mai multe state. De asemenea, grupul francez de retail Carrefour și-a lansat propria aplicație de comenzi de mâncare, pentru produse furnizate de hypermarketurile rețelei și unele restaurante din diferite orașe, cu livrare gratuită.

La nivel global, principalii jucători sunt UberEats, Just Eat, Deliveroo, gigantul Amazon intrând recent, la rândul său, pe această nișă.

viewscnt
Afla mai multe despre
emag
patforma
eucemananc