Dacia face valuri și în Italia, unde a avut vânzări foarte bune în ianuarie și a generat o creștere de aproape 25%. Piața auto din această țară își revine după scăderi consecutive în ultimii 6 ani.
Joi, Profit.ro anunța că Dacia își menține ritmul bun de vânzări de pe piața Germaniei, cea mai mare piață auto din Uniunea Europeană.
Vânzările de automobile au înregistrat în sfârșit creștere în Italia, cu 10 procente peste ceea ce reușiseră producătorii să vândă anul trecut în aceeași lună, fiind declarată cea mai bună lună din 2010 și până astăzi. Dacia s-a numărat printre performere, depășind ca volum cele mai multe dintre mărcile consacrate, cu un total de 5.555 automobile livrate către clienți.
Italia se numără printre piețele de top ale Dacia, alături de Franța, Spania și Germania.
CITEȘTE ȘI Dacia a intrat în război cu importatorii de automobileVânzările din luna ianuarie ale Dacia se situează între cele ale Audi și BMW, depășind cu mult pe cele ale Nissan, Mercedes, Hyundai, Alfa Romeo sau Skoda.
În acest moment, Dacia a ajuns la o cotă de piață de 3,24% în Italia, o valoare foarte bună pe o piață aglomerată și dominată, în același timp, de Fiat, care deține o cotă de piață de peste 21%. În ultimele 12 luni, marca românească de automobile a contabilizat 47.971 autoturisme vândute în Italia.
Vânzările de automobile pe piața italiană au atins un total de 171.556 de unități, în ianuarie, continuând seria de creșteri din 2016.
Potrivit datelor prezentate public de Autoritatea italiană pentru transport, vânzările de autoturisme au crescut cu 4,7% către persoane fizice și cu 33% către companii, unul dintre motive fiind reducerea taxelor.
Cu toate acestea, o serie de mărci au înregistrat scăderi masive ale vânzărilor, cu pierderi ale cotei de piață corespunzătoare. Astfel, Land Rover, Smart, Mitsubishi, Mazda au avut pierderi marcate cu două cifre în prima lună din 2017.