Bloomberg: Turismul românesc vrea să pună un accent mai mare pe Deltă și mai puțin pe Dracula

Bloomberg: Turismul românesc vrea să pună un accent mai mare pe Deltă și mai puțin pe Dracula
scris 22 aug 2016

Antreprenorii români vor să-și promoveze țara, cea de-a doua cea mai săracă țară din Uniunea Europeană, drept un loc pentru investiții și vizite, transmite Bloomberg.

În condițiile în care economiștii prognozează că îngrijorările legate de Brexit și de Orientul Mijlociu vor duce la reorientarea atenției investitorilor spre fostele țări comuniste, românii încearcă să schimbe imaginea unei țări sărace, cunoscută cel mai bine pentru Dracula, într-o destinație cu plaje neatinse, culturi de viță de vie, spa-uri și stațiuni montane, relatează presa străină.

Urmărește-ne și pe Google News

Un exemplu în acest sens este Ivan Patzaichin, de patru ori medaliat olimpic, și partenerul său Teodor Floru, al căror proiect de eco-turism din Delta Dunării angajează pescarii din localitățile izolate pentru a le arăta turiștilor modurile tradiționale de pescuit și gătit. Patzaichin vrea să utilizeze fonduri structurale pentru a pune la punct și a finanța o rețea care până acum numără aproximativ 120 de oameni. În acest fel, Patzaichin speră că va aduce fonduri în una dintre cele mai sărace regiuni ale României și le va arăta localnicilor din Deltă cum să supraviețuiască într-o lume modernă prin care călătoresc turiști bogați.

Sursa:Agerpres

viewscnt
Afla mai multe despre
dracula
antreprenori