Producătorul de ceaiuri, tincturi și siropuri Dacia Plant a anunțat că va mări capacitatea de producție a fabricii de la Bod, județul Brașov, prin construirea unei noi secții de siropuri și tincturi cu o suprafață de 1.200 metri pătrați.
Investiția în noua unitate este de aproximativ 2 milioane lei și va aduce companiei o creștere de 30% a numărului de siropuri si de tincturi produse în fabrica din Bod, spun reprezentanții companiei.
Vechea secție va fi renovată și va funcționa ca depozit intermediar pentru secția de comprimate, pentru fluidizarea și accelerarea lanțului de distribuție.
„Dacia Plant trece printr-un proces general de modernizare care este în linie cu dinamismul pieței de suplimente alimentare și care anticipează tendințele din domeniu. Am crescut calitatea produselor prin atenta selecție a ingredientelor utilizate și astfel am adăugat în ultima perioadă în portofoliul de produse sortimente majoritar din categoria premium. Odată cu aceste investiții, preocuparea noastră de bază este consumatorul, nevoile lui și modul în care putem să transferăm către el toate cunoștințele acumulate din experiența noastră fitoterapeutică”, a declarat Liviu Ungureanu, Director General Dacia Plant.
Alături de extinderea capacității de producție, Dacia Plant se concentrează atât pe dezvoltarea pieței interne, cât și pe creșterea pieței externe.
„Pe plan intern am mărit structura echipei de vânzări pentru a răspunde într-un mod cât mai eficient nevoilor clienților și partenerilor noștri. Pe plan extern avem deja parteneriate consacrate cu firme din Republica Moldova, Italia și Franța, iar un proiect special îl constituie zona Orientului Mijlociu unde avem un parteneriat de distribuție cu o companie din Kuweit”, a declarat Radu Matei, Director Național de Vânzări Dacia Plant.
Compania Dacia Plant a fost fondată în urmă cu 15 ani de antreprenorii Călin Ianta și Radu Ionescu.
Brandurile companiei sunt: Dacia Plant, Interferonat, Îngerașul, Sublima, Specialiștii Plantelor, Citonat, Pandemiq, Bun de tot și Detoxicolon.
Dacia Plant și-a propus să treacă de 30 de milioane de lei în 2017, iar în 2020 să ajungă la o cifră de afaceri de peste 45 de milioane de lei.