Magazinul online de produse IT evoMAG a înregistrat de Black Friday vânzări de 3,6 milioane euro, în creștere cu 20% față de anul trecut, însă sub nivelul estimat de 4,5 milioane euro. Aproape trei sferturi dintre clienți au fost bărbați, iar dintre cei care au optat să plătească cumpărăturile cu cardul, jumătate au preferat să achite în rate.
Retailerul a vândut cel mai mult smartphone-uri, televizoare, gadget-uri, laptopuri și electrocasnice mici, scrie News.ro.
Site-ul evoMAG a înregistrat în cele cele trei zile de Black Friday, desfășurat între 18 și 20 noiembrie, peste 800.000 de vizite.
Vârful de trafic a fost atins imediat după startul campaniei, vineri la ora 00:10, când pe site erau peste 35.000 de vizitatori unici simultan.
După prima zi de Black Friday, se epuizase deja peste 60% din stocul de produse aflate la promoție.
Retailerul IT a consemnat, totodată, o creștere de 70% a valorii medii a unei comenzi față de anul trecut, la 850 de lei.
Din totalul cumpărătorilor, 41% au fost din București, 6% din județul Cluj, 5% din Timiș și câte 4% din Iași și Brașov.
CITEȘTE ȘI Paravion a vândut de Black Friday pachete de vacanță de 1 milion de euro, destinațiile exotice fiind tot mai căutateMagazinul online de produse IT evoMAG, deținut de firma Evolution Prest Systems, mizase pe vânzări de aproximativ 4,5 milioane de euro în perioada de Black Friday, în creștere cu 50% față de vânzările de anul trecut din cadrul aceluiași eveniment.
Cele mai mari companii care au oferit reduceri cu ocazia Black Friday în România sunt eMag.ro, evoMag, Elefant.ro, Flanco, Ikea sau Carrefour.
evoMAG a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 18,5 milioane de euro, iar magazinul online este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.