Compania Națională Poșta Română a introdus, în portofoliul său, serviciul de alertă prin SMS pentru trimiterile simple sosite din China. Astfel, clienții sunt anunțați, printr-un mesaj primit pe telefonul mobil, despre data și ora livrării coletelor în subunitățile poștale.
Sistemul de alertare a clienților prin SMS funcționeză, pentru început, în 14 oficii poștale din București (Oficiile 56, 15, 30, 63, 72, 53, 11, 51, 69, 16, 74, 76, 32 și 18), dar și în oficiile poștale din orașele Popești-Leordeni și Bragadiru, urmând ca acesta să fie extins, etapizat, și în restul subunităților poștale.
Serviciul “SMS avizare trimiteri China” este utilizat în situația în care factorii poștali nu reușesc predarea coletelor la domiciliu, din diverse motive (colete voluminoase, cutii poștale neasigurate, destinatarul nu este găsit la domiciliu, etc.)
Mesajul primit de client conține date despre numărul trimiterii, numărul oficiului poștal de unde clientul o poate ridica, dar și intervalul orar în care acesta se poate prezenta pentru a se face predarea, la ghișeu.
“Serviciul funcționează deja de două luni, în unele oficii, iar feedbackul primit din partea clienților este foarte bun. De asemenea, s-a constatat o creștere a numărului de trimiteri predate. Încercăm, în permanență, să sporim calitatea serviciilor oferite și să dezvoltăm noi produse pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri”, a declarat Horia Grigorescu, Directorul General al Poștei Române.