Gala Povești cu Profit Made în România: Robert Redeleanu, CEO UPC - Pentru clienți, îi fac pe angajați fericiți. I-am dus pe Masivul Kilimanjaro

Gala Povești cu Profit Made în România: Robert Redeleanu, CEO UPC - Pentru clienți, îi fac pe angajați fericiți. I-am dus pe Masivul Kilimanjaro
Profit.ro
Profit.ro
scris 17 nov 2016

Cel mai important obiectiv ca manager este ca angajații să fie fericiți, ceea ce să se reflecte în calitatea serviciilor furnizate clienților, motiv pentru care 15 colegi au fost duși în acest an pe Masivul Kilimanjaro, a afirmat, la Gala Povești cu Profit Made în România, Robert Redeleanu, CEO UPC, premiat de Profit.ro pentru “Ofensiva digitală”.

"Peste un miliard de dolari au fost investiți în România, inclusiv achiziția Astral acum 10-12 ani. Sunt foarte mulți bani și nu am urmărit neapărat profitul pe termen scurt. Vom continua să investim. Avem rezultate bune, îmi plac cifrele rotunde și am ajuns la 8, chiar 9 trimestre de creștere 10% a cifrei de afaceri, ceea ce nu este ușor pe o piață relativ în stagnare", a spus Robert Redeleanu.

Urmărește-ne și pe Google News

În același timp, el a dezvăluit cel mai important obiectiv al său ca manager: să-i facă fericiți pe angajați, ceea ce să se reflecte în calitatea serviciilor furnizate clienților, motiv pentru care cel mai important lucru făcut în acest an a fost, dincolo de decizii și întâlniri de business, să ducă 15 colegi pe Masivul Kilimanjaro.

CEO-ul UPC a transmis felicitări Profit.ro pentru împlinirea a 1 an de la apariție, arătând că primul an este cel mai dificil, nefiind nici un business la îndemâna oricui.

Te poate ajuta experiența acumulată în industria bunurilor de larg consum să înțelegi corect nevoile clienților dintr-un sector mult diferit, dar cel puțin la fel de concurențial, cum este industria telecom? Recrutat acum zece ani de gigantul Unilever, unde a ocupat poziții de marketing în țări din Balcani și din Vestul Europei, a preluat apoi conducerea unuia dintre cei mai mari producători de conserve de carne de pe piața locală, Scandia Food.

Cu un astfel de background a fost cooptat, acum trei ani, în conducerea UPC România, al cărei CEO a devenit anul trecut. Sub coordonarea sa, acoperirea rețelei a crescut cu 500.000 de gospodării, iar operatorul a avansat pe toate segmentele, în special în zona digitală - internet, televiziune digitală, dar și televiziune prin satelit și chiar la telefonie fixă.

Cu 1,26 milioane de clienți și planuri de a ajunge la peste 3,2 milioane până în 2018, acoperind jumătate din gospodăriile țării, următoarea țintă, una dificilă, este intrarea în zona telefoniei mobile. 

Gala a fost organizată cu sprijinul Generali, Eximbank Romania, CicolataBelgiana.ro Leonidas, Banca Transilvania, OMV Petrom, Philip Morris și Vodafone, cărora le mulțumim pentru participare

viewscnt
Afla mai multe despre
gala
upc
redeleanu