Facebook va avantaja știrile și publicațiile locale

Facebook va avantaja știrile și publicațiile locale
scris 30 ian 2018

Criteriul geografic va fi un factor în vederea stabilirii ordinii posturilor în cadrul rețelei sociale.

Facebook anunță o nouă schimbare a algoritmului care stabilește ordinea posturilor pe wall-ul utilizatorilor săi, de această dată cu accent pe localizare. Este deja a treia modificare de algoritm anunțată de Facebook în prima lună a anului.

Urmărește-ne și pe Google News

Șeful companiei, Mark Zuckerberg, a anunțat că știrile care sunt populare într-o anumită regiune geografică vor fi afișate mai sus în feed utilizatorilor din acea zonă care încă n-au văzut postul în cauză.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Teoretic, modificarea ar trebui să ajute publicațiile locale și să avantajeze un subiect care se bucură de atenție într-o localitate. Pe măsură ce un subiect atrage o audiență mai mare într-o regiune, șansele acestuia să ajungă în fruntea feed-ului utilizatorilor din acea zonă cresc.

Banca Transilvania lansează o aplicație pentru plata contactless și transferul de bani cu telefonul CITEȘTE ȘI Banca Transilvania lansează o aplicație pentru plata contactless și transferul de bani cu telefonul

Criteriul principal pe baza căruia Facebook va calcula popularitatea locală a unei știri este numărul de click-uri. Cu cât numărul de utilizatori care dau click pe un link este mai mare, cu atât acesta este considerat mai important.

Alături de click-uri, share-urile de care se bucură o știre, precum și numărul de oameni din regiune care urmăresc o anumită publicație, vor fi luați în considerare atunci când este stabilită ordinea postărilor.

Noua modificare este mai întâi aplicată în Statele Unite, urmând ca pe parcursul acestui an să fie extinsă și în alte țări. De asemenea, Facebook avertizează că abordarea ar putea suferi modificări la rândul ei, în funcție de rezultatele constatate.

Accentul pe știri locale vine după ce Facebook a anunțat că va începe să avantajeze posturile personale în defavoarea știrilor. Șeful companiei a spus că știrile vor reprezenta doar aproximativ 4% din feed-ul utilizatorilor săi.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
publicatii
stiri