Un tânăr de 28 de ani conduce o agenție de marketing digital cu afaceri de 350.000 de euro

Un tânăr de 28 de ani conduce o agenție de marketing digital cu afaceri de 350.000 de euro
scris 22 iul 2016

A mizat pe servicii de marketing integrate, iar acum, la 28 de ani, Adrian Enache conduce o agenție care a obținut în primul an de activitate 350.000 de euro. Ținta sa este de a dubla cifra de afaceri de la an la an, cel puțin în următorii patru ani.

Absolvent al Facultății de Informatică din cadrul Universității București, tânărul a lucrat, inițial, în grupuri mari de advertising, precum Lowe, iar la un moment dat și-a dat seama că vrea să pornească un business pe cont propriu. Întâmplarea a făcut să îi cunoască pe Andrei și Alex Cernătescu, cei doi frați care au pus fondat, în urmă cu aproape zece ani, agenția independentă de digital Infinit Solutions Agency, în cadrul căreia, la jumătatea anului 2014, s-a născut și The MasterPlan.

Urmărește-ne și pe Google News

”În iunie 2014 am înființat compania. Prima jumătate de an am stat să îmi găsesc o echipă cu oameni care să fie buni și să livreze orice. Am reușit și sunt mândru de ei. Practic, 2015 a fost primul an fiscal în forță”, spune Adrian Enache.

Compania, al cărei scop este de a oferi servicii de consultanță în omnichannel și digital commerce, media buying, planning și performance marketing, are astăzi zece angajați și a lucrat, în timp, pentru mai mult de 80 de clienți din diferite industrii de la bricolaj, real estate, financiar, auto sau sănătate atât din România, dar și din state membre UE (precum Olanda, Belgia sau Danemarca) sau în țări precum Algeria.

”Studiile spun că, astăzi, mai mult de jumătate din deciziile care se iau sunt influențate de mobil. Câte smartphoneuri sunt la masă, atâția oameni sunt la masă și onlineul reușește să influențeze orice hotărârile. Tehnologiile te lasă să construiești orice. Dacă în outdoor pui un banner, în online poți să urmărești un client cu mesaje diferite în funcție de tipologia sa. Pot să adaptez în funcție de orice. Pe offline trebuie să te limitezi”, explică Adrian Enache avantajele unei strategii online.

Exact pe această nevoie de organizare și de înțelegere a specificului fiecărei afaceri mizează tânărul atunci când explică de ce onlineul începe să capete un rol din ce în ce mai important în fața campaniilor tradiționale.

”Campaniile desenate și manageriate digital (digitally-driven strategies) reușesc să fie mai performante decât cele manageriate tradițional. Online-ul te lasă să faci ce vrei, chiar și atunci când ai un business tradițional. Noi am derulat campanii în care retaileri tradiționali au adoptat campanii digitale și au avut rezultate la care nu se așteptau. 30% din clienții care au ajuns în magazinele tradiționale au venit datorită campaniilor online”, explică el.

Primul complex rezidențial din București doar pentru chiriași, o investiție de 10 milioane de euro CITEȘTE ȘI Primul complex rezidențial din București doar pentru chiriași, o investiție de 10 milioane de euro

Dar, totodată, dincolo de algoritmii specifici campaniilor online, un rol foarte important îl joacă totuși ”strategul”, al cărui rol este acela de a optimiza în permanență campaniile.

Adrian Enache argumentează că investițiile companiilor în marketingul digital cresc de la an la an, iar în România sunt companii care ajung să investească și 40% din bugetul de marketing în campanii online. ”Este însă vitală integrabilitatea campaniilor pentru client. Concepem, practic, campaniile în online și le declinăm apoi pe fiecare canal în parte. Așa este eficient, iar orice provocare pe care o avem alături de partenerii, până la urmă, trebuie să conducă la creșterea cifrei de afaceri sau a profitului respectivului client“, a mai precizat el.

Agenția pe care o conduce a avut în 2015 afaceri de 350.000 de euro, iar Adrian Enache speră să dubleze afacerile în acest an.

”Anul trecut am avut o cifră de afaceri de 350.000 de euro. Acum, după primele șase luni, am ajuns deja la aproape 350.000 de euro, dar obiectivul meu este să o dublez de la an la an în următorii 3-4 ani”, mai spune Adrian Enache.

viewscnt
Afla mai multe despre
infinit solutions
the master plan
agentie de marketing digital